Enkellaarsje met Sleehak

hallo,

ik heb net mijn nieuwe laarsjes binnen,
http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/928048-0121_1?$productPress$

Als ik ga lopen dan gaat mijn hakken los van de schoen, ik flip eruit zeg maar.
Ze zitten verder prima.

Hoort dat bij schoenen/laarzen met sleehaken dat je met je hakken flipt of zijn ze misschien toch te groot. Ik heb een half zooltje erin gedaan maar dan heb ik het nog steeds.
Iemand een idee of heeft iemand hier ervaring mee.

Ik denk dat ze dan te groot zijn, want je hoort niet uit je schoenen te flippen/lopen hoe heet dat haha

^Inderdaad, Dikkere sokken helpen ook niet?

oh dat had ik ook bij een sleehak schoen en dan moet je bij zon schoenenmaker zon steundingetje kopen en dat eroplakke aan de binnenkant/achterkant van je schoen bij je hielen zegmaar…bij een schoenenwinkel verkopen ze het ook maar die vond ik flutt d

Reese: en na dat steundingetje had je er geen last meer van?
En hoe duur zijn die?

Ik heb anders maat 39 en soms 40. Ik kan toch nu niet eens maat 38 hebben? Of vallen sleehakken altijd groter uit.

jah ik heb ook maat 39 …en die schoenen zaten aan de voorkant gewoon goed als ik kleiner zou nemen zou het te klein uitvallen aan de voorkant…ligt aan de schoen dnk ik… dus bij mij waren ze ook niet te groot…diee van de schoenenmaker waren wel goede jah maar eerlijk gezegd heb ik ze niet zo vaak aangedaan…ik had iets van 2 euuro betaaldd ofzow…

wauw waar hb je die gekocht :$?

Deze laarsjes hebik bij nelly.com gekocht, ze heten cindy.

Reese: heb je die steundingen nog? Zo ja zou je een foto kunnen sturen of kan ik ze overnemen als je ze niet gebruikt:P