enkele vraagjes over emo's

HAHAHHAAH
Geniaal.

Niet tegenspreken. Mijn mening :slightly_smiling_face:

Wat versta jij onder het woord EMO ?
Mensen die meestal helemaal in het zwart zijn gekleed en het er écht niet uitziet. Mensen die erbij willen horen en zich daarom zo gaan kleden.
Wat vind jij van emo’s?
Het zijn mensen die denken dat ze door EMO zijn soortvan lauw zijn en er dan bijhoren terwijl ik ze voor lul vind lopen. hahaha.
Ben je zelf emo?
NO WAY.
Zou je ooit emo willen worden? Waarom wel/waarom niet?
HAHAHAH NOOOOO. het ziet er gewoon niet uit, je verpest je hele uiterlijk.
Hoe komt het denk je dat zoveel jongeren tegenwoordig emo willen zijn?
Omdat ze zelf geen stijl kunnen verzinnen en daarom maar lekker allerlei zwarte troep aantrekken, hun haren alle kleuren van de regenboog verven en fan zijn van Hello Kitty MWUAHAHU!

http://zwart-katje.hyves.nl/fotos/551653988/0/5url/

EN OJA. kijk dit is nou typisch een voorbeeld van een EMO.

Lelijk, raar en aandachtzoekend.

Hahahahahahhahahhahahahhahahahaha! Ik lig stuk.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

hee het vriendje van mn zus kent haar, wat is de wereld toch klein :kissing:

Wat versta jij onder het woord EMO ? mensen met zwart haar (meestal) en nogal droevige muziekstijl.
Wat vind jij van emo’s? kvind ze zo sip altijd, maar wel chique dat ze daarmee de deur uit durven. mja, niet moeilijk als je vol schmink zit & niemand je herkent >.<
Ben je zelf emo? nee
Zou je ooit emo willen worden? Waarom wel/waarom niet? nee, ik vind mijn eigen stijl het mooist & ik ben niet zo erg voor rock, emocore enz.
Hoe komt het denk je dat zoveel jongeren tegenwoordig emo willen zijn? het is opvallend & jongeren deden dit steeds meer en meer, tegenwoordig is tecktonik wel beroemder.

Wat versta jij onder het woord EMO ? Mensen die naar screamo luisteren, zichzelf onder emo gooien, whatever)
Wat vind jij van emo’s? Doe wat je wilt en ben wie je wilt zijn.
Ben je zelf emo? nee
Zou je ooit emo willen worden? Waarom wel/waarom niet? Nee, omdat het zowiezo niet bij me past, ik meer de alto/skater richting op ga dan de emokant. en omdat Emo eigenlijks een slap aftreksel is van alle lifestyles.
Hoe komt het denk je dat zoveel jongeren tegenwoordig emo willen zijn? ze denken dat het ‘stoer’ is. Terwijl je veel meer respect zou verdienen als metalhead.

mensen die veel emoties hebben maar het ze niet kan schelen wat anderen ervan denken
Wat vind jij van emo’s?
ik vind ze cool omdat ze een eigen mening hebben
Ben je zelf emo?
ik was het wel ja, nu niet meer
nou, van binnen ben ik het nog wel een beetje want ik heb ook veel emoties en ik trek me ook niks van anderen aan
maar van buiten ben ik nu gewoon normaal zegmaar

het is een trend?
en veel willen een eigen mening

Wat versta jij onder het woord EMO ? …
Wat vind jij van emo’s? Wat is nou een echte emo tegenwoordig…
Ben je zelf emo? Nee.
Zou je ooit emo willen worden? Waarom wel/waarom niet? Nee, wat is tegenwoordig een emo.
Hoe komt het denk je dat zoveel jongeren tegenwoordig emo willen zijn? Omdat het leuk is?

haha jezus, ik wou je superhard gaan uitlachen maar toen zag ik not staan xD

Een van mijn vriendinnen heeft haar op hyves. En ze is niet bepaalt het type die zomaar iedereen toe voegt, dus ik ben bang dat ze elkaar kennen :stuck_out_tongue:
Maar het is wel héél erg triest om haar hyve zomaar hier neer te zetten. Voor hetzelfde geld dat zij misschien op hun eigen forum jouw hyve hebben staan om je uit te lachen of wat dan ook XD

Ik gebruik het altijd zo; emo = depressief
Maar er zijn natuurlijk ook nog wel andere kanten van emo’s, de muziek en de stijl enzo.
Wat vind jij van emo’s?
Ik vind het vreemd en aandachttrekkerig als ze zichzelf zo noemen, maar verder zijn ze geloof ik wel aardig. [Ben met een emo bevriend, zij is wel lief <3]
Ben je zelf emo?
Nee!
Nee, dat past totaal niet bij mij.
Ik vind de muziek en de stijl niks, haat depressief gedoe en aandachttrekkerij en ik plaats mezelf ook liever niet in hokjes etc.
Dan horen ze ergens bij, gaan ze emomeetings houden enzo.

Wat versta jij onder het woord EMO ? depresief.
Wat vind jij van emo’s? chagerijnig, in mijn omgeving dan.
Ben je zelf emo? nope
Zou je ooit emo willen worden? Waarom wel/waarom niet? nee, het is niet mijn stijl
Hoe komt het denk je dat zoveel jongeren tegenwoordig emo willen zijn? omdat ze kopieërapperaten zijn

precies!

depressief
Wat vind jij van emo’s?
kijk een meisje uit m’n klas die is emo, en dat is zo’n lief meisje.
buiten haar, vind ik ze gewoon vreemd

Ben je zelf emo?
uh nee
nee, het is mijn stijl niet, ik vind het niet mooi.
dat vraag ik mezelf bestwel hard af?

http://discoveringhair.com/blog/emo/emo%20hair_7.jpg

Wat vind jij van emo’s?
Ik vind er niet echt ‘iets’ van
Ben je zelf emo?
Nee
nee, dat kapsel, met die kleuren…en dat nepschattige emo doodskoppige hellokitty gedoe…
weet veel, het is gewoon een bepaald soort style ook wat mensen aantrekt

Mensen die denken dat ze anders zijn omdat ze ‘emo’ zijn, maar eigenlijk hebben ze zichzelf dan in een onorgineel hokje geplaatst.

Wat vind jij van emo’s?
Heb geen mening over ze.

Ben je zelf emo?
Nee, ik plaats mezelf niet in hokjes.

nee want ik vind de kledingstijl er niet uitzien en ik haat de emobandjes zoals fall out boy en dat soort shit.

Men vind het leuk om ergens bij te horen.

Hilarisch gewoon :flushed:

Volgens mij is het woord emo totaal verranderd.
Emo, staat-stond voor emotioneel onstabiel, maar nu is het zo´n beetje nog alleen een kleding style, haar & make-up enzo.
(En die mensen horen eigenlijk onder de catogorie wemo.)