Enkelaarsjes! Alleen met broek?

Hoi allemaal,

Sinds kort heb ik deze enkellaarsjes. Weet alleen niet waarmee ik ze kan combineren? Ik hoor heel vaak mensen die het alleen maar vinden passen bij een broek, alleen draag ik vaak jurkjes/rokjes! Wat vinden jullie?

http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/990558_pb_01/2009artikelDetailVisualLandscape/h3-shoes-enkellaarzen-taupe.jpg

Onder een jurkje staan ze ook wel lijkt me.

Ja ik denk het wel, en jou enkellaarsjes meer dan normale want die van jou zijn nog best ‘hoog’

Het staat juist superleuk bij een jurk of rokje,supervrouwelijk maar dat vind ik heel mooi! Met een broek maakt het het geheel wat sportiever. Met jou laarsjes is eigelijk alles leuk maar doe vooral wat je zelf goed vind staan aan!

Het staat juist superleuk bij een jurk of rokje,supervrouwelijk maar dat vind ik heel mooi! Met een broek maakt het het geheel wat sportiever. Met jou laarsjes is eigelijk alles leuk maar doe vooral wat je zelf goed vind staan aan!

Heb je misschien een foto waarop je ze aanhebt met een rokje of jurkje?

ik heb iets kortere enkellaarsjes in deze kleur, en je kan ze zeker wel met rokjes of een jurkje dragen (doe ik ook altijd) miss. kan je er leuke bijpassende panty’s bijkopen ofzo…