enkel verstuiken

hajj,
hoe kun je je enkel verstuiken?
alvastbedankt.

xx

was je van plan om je enkel te verstuiken dan? :stuck_out_tongue:

ja, klinkt een beetje raar. haha ;p

Een beetje?
Waarom??

Hoe je dat kan?
Stel je loopt op hakken en je zwikt om, dus je been blijft recht maar je voel knakt als het ware. Zo kan je hem verstuiken bijvoorbeeld.

Jezus, wees blij dat je gezond bent man. Je enkel verzwikken is echt geen pretje ofzo hoor, damn. Als je niet wilt gymmen zeg je dat je ongesteld bent ofzo.

Niet expres doen. Dat doet pijn. :stuck_out_tongue:

ja precies, en je enkel expres verstuiken lukt niemand denk ik omdat je onbewust toch voorzichtig bent:P dus jammer maar dan toch maar mee doen.

oke,
want ik wil op krukken lopen, hoe kan dat nog meer?
zonder dat ik in het gips kom :flushed:

Ah, ik hoor in mijn hoofd al zo’n knak, naaar.

Lijkt het je leuk om in je vakantie op krukken te lopen?

Je pakt een stel krukken, houdt je been iets omhoog en loopt.
Waarom zou je dat in hemelsnaam willen? Dat is echt te gek voor woorden.

Dan leen je ff krukken van iemand en fake je gewoon joh, je spoort niet als je expres zoiets wilt…

Omg sorry maar wat een vreselijk domme actie. Ik loop nu al een paar weken op krukken en wtf, dat is niet leuk hoor? Ik kan hier echt slecht tegen.

oke laat dan maar. ;s

Sorry, maar ik denk niet dat iemand hier ook maar één goede reden kan bedenken waarom je vrijwillig op krukken wilt lopen.

O-m-g
Op krukken lopen lijkt leuk, als je het niet per se móet.
Ik heb ook een tijd op krukken moeten lopen en geloof me, het is géén pretje. Al helemaal niet als je niet eens op je been kan steunen, dan hangt de hele tijd je gewicht op je handen en die gaan écht pijn doen.
Hoe onnozel dat je dat wíl. -__-

Haha inderdaad, als iemand anders op krukken loopt is het wel leuk om er even op te lopen, maar hele weken lijkt me heel vermoeiend ja.

wtf?!

hoe maak je dit ding op slot?
iedereen zit toch alleen maar te zeiken. :pensive: