Enkel doet pijn

Gister was ik op een feestje en aan de zijkant stonden banken met de rugleuning richting de zaal zodat je er niet op kon zitten. Er was iemand op aan het dansen waardoor die bank omviel. Hij viel op de buitenkant van mijn enkel, waardoor mn enkel naar binnen klapte. Nu heb ik erg veel pijn, maar ik weet niet of het zin heeft om naar de huisarts te gaan. De pijn zit vooral aan de buitenkant van mn voet en ook een beetje aan de binnenkant. Ik kan er met pijn opstaan en lopen en bewegen doet nog meer pijn. Mijn enkel is niet dik en ook niet echt blauw. Wat zouden julllie doen, langs gaan of het nog even aankijken?

Had ook last van mijn enkel en hij was wel dik en blauw… Ik heb het gewoon even aangekeken, ingesmeerd met spiercreme en een steunkous(?) weet niet of het een steunkous was. In ieder geval succes!

Vraag het je ouders.
Die hebben er vaak meer inzicht in, want die kunnen ook zien hoe je er op loopt.

er is waarschijnlijk ‘niks’ aan de hand, ik had dat er een soort ei op mijn enkel kwam en dat moest vanzelf weer over gaan. maar als je er niet goed op kunt lopen kun je altijd naar de huisarts gaan die taped het in en dan kun je er weer gewoon op lopen !

Ik woon op kamers en m’n huisgenoten zijn niet thuis helaas. Maar ik denk dat ik het nog maar eventjes aankijk :slightly_smiling_face: