engste moment uit je leven?

hallo allemaal,
ik was deze zomer alleen met me zusje naar amerika me familie woont daar.
we vlogen met de klm daar heen want daar is me vader piloot.
me zusje en ik zaten first class en hoorden de piloten al druk praten het was zo eng ineens zakte het vliegtuig met meer dan 500 km per uur 2 km naar benede dus me zusje en ik vet gillenxD toen moesten we een noodlanding maken en overstappen naar een ander vliegtuig want de luchtdruk was weg ofzo. maar bij naderinzien vond ik het eigenlijk wel een ervaring want ik wil later stewardess worden dus weet ik wat me te wachten staat als er zoiets gebuertxD
naja dat was het wat voor engs hadden jullie meegemaakt???

wat ik me kan herrineren; de spooktoch opdecampingx]

hier is volgensmij al een topic over?

Toen mijn hond bijna dood ging, echt nog nooit zo bang geweest

Toen mijn hond op een haartje na net niet door een auto werd aangereden
We hoorde een klap en ik zag mn hond niet meer bleek het de remmen te zijn
gelukkig maar;p

Aanranding

Met gym viel k met me longen op zo’n balk, kon echt voor mijn gevoelen waren het minuten… maar waarschijnlijk was t maar 1 of 2 minuten niet meer ademhalen… maar heb nog wel meer enge momenten meegemaakt
maar niet zo belangrijk want k ben de meeste al vergeten xD

:expressionless:

Toen ik met de auto het kanaal in werd gereden. Dacht echt dat ik doodging :no_good_woman:

Ahw dankjewel voor je steun.
Het gaat wel, ga binnekort ook in terapie enzo.
Maar ben wel flink geschrokken ja.

ik zou niet weten eigenlijk, ik vind alles eng

Geen idee, kan me zo gauw niks herinneren

Toen ik van de trap af koprolde, van boven naar beneden. Voelde mijn tanden in mijn mond breken, zag het plafond en dan weer de treden en dan weer de muur enz. Ondertussen voelde ik overal de treden, probeerde mijn hoofd te beschermen en gilde zo hard als ik kon om hulp. Op dat moment was ik echt vreselijk bang en daarna ook, omdat ik zo dood had kunnen zijn.

ja joh de mijne xd

deze zomer op de camping een nacht in het veld en overal wilde zwijnen :expressionless:
& door Heerlen-stad lopen midden in de nacht (nouja het was meer rennen want er liepen enge zwervers …

Daarnet, een meisje uit mijn leefgroep wou nepnagels of wimpers, ik weet
het niet echt, opzetten. Ze kreeg het flesje lijm niet open, stak het in haar mond
om het open te draaien en opeens al die lijm in haar mond. Ze liep de leefgroep
in, half stikkend, egt eng ! Ze kreeg geen lucht en ze kon niet meer slikken en
ze had allemaal witte vlekken in haar mond en binnenkant van haar wangen.
Die lijm brandde echt in haar mond en keel. Het zit ook in haar slokdarm en
ze is nu nog op de spoed.

wow :S dat ga ik dus nooit doen

Mijn beste vriendin haar ouders zijn gescheiden, en die ex-vrouw van haar stiefvader is beetje gek, zit vaak een de alcohol en heeft de breuk nog steeds niet echt verwerkt, terwijl dat al iets van 12 jaar is geleden…

Toen op een avond dat ik daar sliep, hoorde ik midden in de nacht de naam van me beste vriendin; ‘Booo, booo!!!’ Dus ik werd beetje wakker, ik zag dat me beste vriendin opstond en naar beneden rende, ik hoor allemaal gegil, en ik was echt in schok. Ik hoorde gehuil, en harde klappen. Ik stond boven aan de trap durfde niet naar beneden, maar heb alles gehoord.

Wat bleek, die ex-vrouw had aangebeld en was heel erg overstuur, erg aan het huilen dus der moeder van me beste vriendin liet haar de gang in, en toen heeft die ex-vrouw mijn beste vriendin der moeder bij der keel gepakt, en zo getilt tegen de deur aan, en toen kwam mijn beste vriendin dus naar beneden. Heel gevecht, en nu denk ik; waarom heb ik niet geholpen… Ik heb de haren gezien die er uit zijn gestrokken… en niet overdreven; daar kon je een pruik van maken. Heel veel bloed uitstortingen, en politie en ambulance enz… Ja dat is toch wel 1 van mijn engste momenten ooit, laat staan voor me beste vriendin.

Hier is al een topic over.

mijn moeder en haar vriend hadden knallende ruzie. het was in de gang, en ik werd er wakker van en heb wel een halfuur zitten staren naar die deur, ook al leek het een uur, heb me moeder gehoord dat ze overstuur was en begon te schreeuwen, ik vet janken, opeen gegevent moment ging de buiten deur open en dicht, ik snel kijken en er was een fotolijstje met foto’s van mij en me broer stukgeslagen, ik deed de deur open,
mijn moeder mee werd gesleurd door haar vriend en hij wilden haar meenemen, ik was net 10 ofso ,ik dacht dat ik haar nooit meer zo zien. Toe keek ze me aan en schreeuwde ze dat ik naar me broer moest en me vader bellen, zij kon niet los van hem komen, mijn vader kwam op tijd samen met een vriend, buren naar buiten, (gingen de mongolen kijken, doe dan wat) (het was op een flat huis 3 hoog), politie gebeld, opeengevenmoment alles opgelost, hij kreeg een straat verbod, werden we maandenlang nog gebeld en niemand nam op, hebben we ons nummer veranderd, daarna nog een keer, durfde opeengegevent moment niet eens de telefoon op te nemen. ik weet nog steeds zijn naam, klinkt nogal dramatisch vergeleken met de anderen dingen hier, maar ik was doodsbang, miss komt het daarom dat ik niet goed met mannen overweg kan, lange tijd nog gedacht dat hij ons weer kwam ‘opzoeken’ of bespioneerde (mijn ouders zijn btw gescheiden), kan alles nog in details vertellen