engerd belt me!!

ik had dit vorige week een keer gepost over iemand die rare dingen vraagt via de telefoon. dit gebeurde jaren geleden dus ook al. (die man zij toen dat ik moest mustruberen :pensive: kwist toen niet eens wat het was maar goed )

hij belde vorige week weer. (kweet niet zeker of het hem was maar hij begon het telefoontje net als jaren geleden, kheb toen de telefoon opgehangen) een kwartier geleden heeft die weer gebeld! mijn broertje nam op en toen vroeg hij ook allemaal dingen aan hem van op welke school zit je en hoe oud ben je, zijn je ouders thuis enzo… gelukkig zij mijn broertje dat hij dat niet mocht zeggen. ik pakte toen de telefoon uit zijn handen en zette hem uit. xD

maar kvind het echt creepy dat hij onze gegevens probeerd te achterhalen… zal ik naar de politie gaan? mijn ouders zij nog niet thuis dus ik vraag hun zo ook ff om raad.

Ik zou even wachten op je ouders en het aan hun vertellen. Misschien dat je dan daarna andere stappen kan overwegen.
Vervelend voor je!

Zoek anders zijn nummer op op het internet.
Ik werd ook eens gebeld door een mobiel nummer, en toen ik deze op google intypte bleek het een gayseksnummer te zijn. Wth…
En anders zeg het je ouders, gaat hij door moet je kijken of je met je mobiel zijn nummer kunt blokkeren, en anders als het te erg uit de hand loopt naar de politie gaan.

eng. ;O

zal wel naar de politie gaan ja.

nja sucses iig

De volgende keer dat hij belt, de telefoon aan je ouders geven.
Misschien stopt hij dan.

Ik zou het tegen je ouders vertellen, en die laten opnemen als hij nog een keer belt zodat ze zelf kunnen horen hoe eng hij is, en dan naar de politie gaan, zo snel mogelijk.

Het is trouwens mastruberen en niet mustruberen.

whaha xD serieus die mensen hebben geen leven…
maar het probleem is dus dat er staat ‘anonieme nummer’
het had het jaren geleden ook al verteld aan mijn ouders. ze hadden hem toen uitgescholden toen hij weer belde xD toen was het opgehouden. maar vorige week begon het dus weer O_o

kun je niet gewoon zyn nummer blokeren?
ugh wat een engerd :crazy_face:

ooh hy belt anoniem :expressionless:
dan had je aan myn reactie niks:P

Ja, idd. Maargoed, volgens mij word mijn nummer ook aan zulke lijnen doorgegeven, want ik heb nooit op zulke site’s gezeten. Net als mijn email, ik word ook soms ineens door lesbi’s of engelsen toegevoegd.
Beetje vervelend.
& laat je ouders nog een keer opnemen inderdaad. En als hij lang genoeg luisterd moeten ze hem dreigen xD

nee ? dat meen je niet ?
ik heb namelijk precies het zelfde gehad !
waar eindigd dat nummer van jou op ?
de mijne op 958 !

OMG DE MIJNE OOK !

Ze zegt net dat het anoniem was

Woeps fout gelzen , mijn fout

Ze had het tegen mij.
Omg, gewoon hetzelfde nummer.

Creepy

ik zat er ook al over na te denken om het nummer op te sporen en gewoon te blokkeren… maar dan kan hij alsnog met een andere telefoon ons bellen…
en ik wil ons nummer niet veranderen omdat iedereen die we kennen alleen dit nummer van ons hebben.

In je andere topic zijn je genoeg tips gegeven, ik snap ook niet dat je dat niet hebt gedaan? Toch stom, je kon verwachten dat het dan weer zou gebeuren. Anyway, voor de zoveelste keer, bel even naar de KPN (of waar jullie ook mee mogen bellen), leg dit uit en zij kunnen dit nummer vast blokkeren. Zo niet, bel ff de politie en zij lossen het op.