Engelse Schrijfwedstrijd!

Heeeey!

Ik las laatst de contests op het forum, en bedacht dat er niet echt een Engelse schrijfwedstrijd is. Dus vandaar… *tadaaa* Hier is hij!

Regels:

1. Lever in voor de deadline.
  2. Houd je aan je opdracht.
  3. Ga niet ver over het maximaal aantal woorden (vijftig meer of minder maakt niet uit).
  4. Dikgedrukt is ingeleverd, doorgestreept is eruit.
  5. Kleine spelfoutjes maken niet uit (: .
  6. Als je een opdracht wint, heb je de volgende keer ‘immuniteit’.

Zoals je al kan lezen is het topic ‘zelf’ in het Nederlands, alleen de verhalen zijn Engels (je mag natuurlijk wel Engels praten, if you prefer (: ).

Jury:

• StillUnwritten (alleen ik)

Deelnemers VOL!:

• Lowisju18
  • xAftertheStorm
  • LaMoustache
  • Shayrajonas
  • Chocolaatjee
  • GjenGroddeStier
  • DarkForrests
  • Amethystium

--------------------------------------------------------------------------------------------
[s]Opdracht 1. Dream!
Gebruik deze zin in je verhaal, hij moet er letterlijk in voorkomen (aan het begin, midden of einde - dat maakt niet uit):
‘I opened my eyes and realized it was all just a dream.’

Woorden: 500 - 600
Deadline: maandag 21 november, 20.00 uur[/s]
--------------------------------------------------------------------------------------------
[s]Opdracht 2. The Beatles!
Laat je inspireren door de welbekende Beatles! Het is geen verhaal óver de groep, maar je moet je verhaal baseren op één van hun nummers.
Een voorbeeld (deze mag je dus niet gebruiken):
Bij het liedje ‘Michelle’ kun je een liefdesverhaal schrijven over een meisje dat Michelle heet.
Zet het lied dat je hebt gekozen boven je inzending!

Woorden: 500 - 700
Deadline: vrijdag 9 december 2011 (ivm Sinterklaas heb je twee en een halve week)[/s]
Opdracht 3. Vrije opdracht.
Door het weinige inleveren deze keer een vrije opdracht. Het mag overal over gaan, als het maar in het Engels is en je je aan het aantal woorden en de deadline houdt.
Volgende keer (als er genoeg wordt ingeleverd) weer een ‘echte’ opdracht!
Woorden: 600 t/m 800
Deadline: zaterdag 28 januari

Succes met schrijven!

x StillUnwritten

Leuk! ik heb alleen geen tijd…
Upjee

oh leuk ik doe wel mee :slightly_smiling_face:

ik wil wel mee doen maar ik kan niet want ik ben echt slecht in engels haha

@lowisju18 Leeeuk! Ik zet je erbij.

@Funny_Girl Haha, spellingsfouten maken niet echt uit hoor! (: Zeg maar of je mee wil doen of niet.

i will try it :slightly_smiling_face:

@Liszje Leuk! Succes alvast (:

Bij vijf (of meer) mensen verzin ik een deadline!

Leuk idee! Denk alleen dat mijn Engels niet goed genoeg is, haha.

@WriteLove haha dankjee! Het maakt niet uit of je Engels echt geweldig is (mijne ook niet hoor!), meer dat je het leuk vind om een verhaal te schrijven (: Laat me maar weten of je mee wil doen of niet.

I’m in! And I’ll try my best :wink: I’m only 13 but I think this is a learning process. I always get high grades for English so I think it’s not that hard. Anyway, I like challenges

@fascinating Greaaat! And no worriees, I’m only fourteen (: Good luck!

(leeuk, een half Engels - half Nederlands topic!)

De deadline wordt waarschijnlijk over twee weken, ik laat het jullie nog weten!

okee!

Ik zal er nog even over nadenken! De rest alvast veel succes!

Aah cool!
but, im not good in writing stories :stuck_out_tongue:
i’ll pass.
good luck to everyone else, i’ll follow this topic (:

@WriteLove okee, is goed (:

@FUUUU Thankyouuu haha, and thanks for following my topic!

Hmmmmm. Eigenlijk wel leuk, zo in het Engels…
Ik denk er ook nog even over na :’)

I’m in! But I’m not very good in writing story in English, but this is a good way to practice it :grinning:

Mijn Engelse grammatica is hier nog niet goed genoeg voor, maar wel echt een leuk contest!
Uppie.