Engelse kostschool

Hallo,
Ik zit voor de 2e keer in 3 vwo maar ik zou sowieso al afstromen naar 4 havo.
Misschien gaat dit niet lukken. Dan zal ik naar vmbo moeten.
Maar dat is écht geen optie voor mij.
Dus hadden mijn moeder en ik het over een engelse kostschool.

Ik vroeg mij dus af of er meisjes zijn die daarop hebben gezeten of iemand kennen die daarop zit/zat?

je kan toch gewoon havo proberen en zo niet blijven zitten op de havo?

Omg wil je daar echt heeen O.o

Stiekem lijkt een kostschool me best leuk, eigenlijk.

Varkenskind, jij bent hartstikke slim, waar ligt het probleem?

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me aan de ene kant best leuk.

Kostschool? Dat je daar heen wil… Ö

Ik lees echt de hele tijd kotsschool…

ik ook haha maar up

mij lijkt een kostschool wel gezellig, maar volgens mij is eht superstreng, dus nee, niks voor mij. als je het wil, moet je het doen. anders gewoon havo proberen.

Luiheid en niet kunnen leren haha…

Het is niet dat ik niet naar havo wil, dat wil ik het liefst en dat kan ik ook. Maar ik zit nu nog op vwo en ik moet deze proefwerkweek heel goed doen. En dat lukt niet.

Ik mag niet nog een keer blijven zitten.

waarom lukt naar havo afstromen misschien niet?

Ik denk dat ik het helemaal niet erg zou vinden om naar een Engelse kostschool te gaan… eigenlijk juist wel leuk. Alhoewel het wel super streng zal zijn.

Maar nee, ik heb er dus niet op gezeten.

Hmm, mijn nichtjes en neefje hebben op een kostschool gezeten omdat hun ouders veel reisden ivm hun werk. Zij vonden het alledrie goed te doen, helemaal niet zoals in films (maar dat kun je zelf ook wel bedenken).
Mijn vader is vroeger ook eventjes naar een kostschool geweest, maar dat was omdat ie onhandelbaar was en echt niet wilde leren. Hij vond het daar wel vreselijk. :'D

Trouwens; waarom in Engeland? In Nederland heb je ook wel zulke dingen, daar hebben mijn familieleden dus ook op gezeten.

Omdat ik sowieso al een jaar naar het buitenland wilde. Dus dat leek me dan wel een goede combinatie.

Ik kan niet naar havo afstromen omdat daar ook nog bepaalde normen voor zijn, die ik misschien niet red. (lees: teveel tekorten)

Oeh lijkt me superleuk! Ik wens al mn hele leven dat ik naar kostschool ga maar nu wil ik het niet meer omdat ik mn leventje in nl niet kan missen