Engelse forums

Ik doe m’n profielwerkstuk over Engels en daarvoor heb ik ook een interview voor engelse studenten, haha! Ik dacht ik plaats het op een forum dan heb ik snel veel reacties (hoop ik dan maar) maar ik kan er nog niet echt een vinden! Weten jullie misschien een aantal goed bezochte forums?
Thanks alvast!

warez-bb.org

edit: bedoel je forums zoals Girlscene, want dan is de bovenstaande website niet geldig want die gaat over downloaden?

Nee, sorry
maar misschien kan je een TTO student interviewen of mag dat niet?

Hmm ja meer sites zoals girlscene ja, of waar ook jongens komen want ik moet zegmaar een algemene indruk krijgen.
En wat TTO student betreft, ik weet niet wat dat is haha! ik heb wel echt engelse leerlingen nodig in ieder gval, want het gaat over het engelse schoolsysteem (erg vervelend onderwerp achteraf).

TTO= Tweetalig Onderwijs
dus dan heb je bijna al je vakken in het engels, maar je zit wel gewoon op een normale nederlandse school, en de rest van de school doet wel alles in het nl

Oh!
Nee jammer, dat kan dan niet, want ik heb echt mensen in Engeland nodig, het gaat over scholen daar en hoe een beetje hoe hun leven daar :wink:

imvu.com

Het meervoud is toch fora?

:stuck_out_tongue_winking_eye:

kan het niet allebei?
Net als museums en musea

je kunt op gaiaonline.com een account aanmaken,
daar heb je een gedeelte met een forum.
je zou ook een tto-student (like me) kunnen interviewen
en anders zou je natuurlijk nog via omegle.com iemand kunnen zoeken haha.
maar dan zou ik wel uitkijken voor de pervs ;p

Ah, nu je het zegt ^^

Oja, ik ga op gaiaonline wel effe een kijkje nemen!
hahaha ja aan omegle zat ik ook te denken, maar inderdaad, dan zit je weer met een aantal neppers enzo, en via een forum heb ik denk snel veel antwoorden! =)
Bedankt!