Engels.

Ik praat veel liever engels dan nederlands.
is dat raar?

Nee. Vind ik, want ik heb dat ook. Wil het straks ook gaan studeren, haha!

engels is gewoon leuker. kijk naar i love you, das toch veel beter dan/als weetikhet ik hou van je, haha ;p

No, it’s not n___n

Dude wat een topic.

Nee maar ik vind Engels ook veel fijner, vergelijk Nederlandse liedjes nou eens met Engelse liedjes… ik ben nog NOOIT een Nederlands liedje tegen gekomen dat ik dacht van: OAH VET!

Nederlands is gewoon lomp.

Wat ik er wel nog even bij wil zeggen trouwens is dat ik het heel irritant vind als mensen Nederlands gemixt met Engels gaan praten dat is echt not done (ha-ha)

haha ja dat dan weer wel :stuck_out_tongue:

of gewoon kromme engelse zinnen.

Idd als je Engels praat doe het dan goed.

well then, let’s talk english : )
(ik doe tto dus ik ben het ook gewend om engels te praten, soms weet ik niet eens meer wat t woord ookalweer in t nederlands was. best irritant x;d)

Me too.

-

soms weet ik een woord wel in het engels, maar dan weet ik niet wat het in het nederlands betekent
terwijl ik nooit engels praat eigenlijk (alleen onder engels dan)

Nee, dat is niet raar, haha. Ik heb 't zelfde ^^

nee hoor.
ik heb dat ook.

Heb ik ook. :stuck_out_tongue:

hehe ik ook :grinning:

nouja met praten vind ik nederlands en engels ongeveer t zelfde… maar als je t over liedjes en quotes e.d. hebt vind ik engels een stuk beter :slightly_smiling_face:

edit: typfout

Ik vind van niet. Ik heb hetzelfde.

Ik vind het ontzettend irritant als mensen Engelse zinnetjes gaan gebruiken, die grammaticaal totaal niet kloppen of die onder de spelfouten zitten.

Ga eerst eens goed Engels leren voordat je het überhaupt gaat gebruiken.