Engels toets opnieuw maken

Hallo, ik heb mijn engelse toets echt verknalt en van onze docent mag je het overdoen als je een onv. hebt, tenminste als je ook een goed reden hebt… ik heb hem eigenlijk verknalt omdat ik niet wist dat we een toets hadden maar onze docent vindt dat geen goede reden aub help me als ik lager dan een 6 haal sta ik een onv. :frowning_face:

Niemand? :blush:

Zeg dat je je totaal niet lekker voelde de dag ervoor.

Ofdat je oma ziek is ofzo, dus dat je daar was…

Je zult er toch mee om moeten gaan dat je nou eenmaal wat kunt vergeten… en dan moet je met de gevolgen kunnen omgaan…

Volgende keer beter checken/in je agenda schrijven! (als je gewoon goed bent in Engels haal je je cijfer vast wel weer op)

Zeggen dat je griepierig was.
Amper concentratie door de opkomende hoofdpijn die je had.
En anders toch zeggen dat je het straal vergeten was en hopen dat je het alsnog mag overdoen.
Anders volgend tentamen knallen!

Dat je hond werd geopereerd en dat je daar dus helemaal bij was met je hoofd?

Pech gehad, er komen vast nog meer toetsen…

Tja, pech.

wees blij dat je het over mag doen, wij mogen dat op school niet hoor :wink:

Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je het vergeten was, leraren waarderen eerlijkheid heel erg weet ik uit ervaring :wink:
En anders komen er vast nog wel meer toetsen waarmee je je cijfer kan ophalen.

het is toch niet zo moeilijk om in je Agenda te kijken? Eigen schuld, volgende keer beter opletten (:

^^
Ik was toen ze het opgaven ziek, ik vroeg al het huiswerk aan mn vriendin maar die is het dus blijkbaar vergeten te zeggen en het stond ook niet in het klassenboek ;$
Ga aub niet dingen zeggen die niet waar zijn zoals eigen schuld wnt het is niet mijn schuld ;$

Ooh… in dat geval vind ik idd niet dat het jouw schuld is! Ik zou dan toch maar met je ouders naar die leraar gaan op een ouderavond ofzo, en het dan bespreken.