Engels talige jongen

MERRRY CHRISTMAS everyone!
Hahah nou volgensmij ben ik de 1000000e maar mijn case is toch net even wat anders dan anderen.

VOrige week ben ik uitgeweest en heb ik een jongen ontmoet. Hij sprak engels en ik had met mn aangeschoten hoofd voorgesteld hem een tour door de stad te geven omdat hij hier nu net studeert. We hebben kort gesmst want hij zou naar huis gaan voor kerst. blijft hij in namibie te wonen! hahaaa

Daarnaa heeft hij me op facebook toegevoegd en hij is echt honderd keer knapperd dan in mijn herinnering. EN het is heel stom maar daar wordt ik een beetje bang van… Jullie begrijpen vast wat ik bedoel

Nu heb ik GEEN idee wat ik nu het beste kan doen? facebook? whatsapp? smsen? of niks omdat het toch niet gaat werken en nergens over gaat
(BTW we hebben niet gezoend dus het was niet meteen een random zoenchickie)
Alvast bedankt voor het lezen~!

nou proberen kan geen kwaad toch? (:

Jaa maar hoe. en wanneer want nu is het kerst dus dan is het vast niet slim om iets te beginnen qua gesprek. En smsen is gigantisch duur naar namibie haahah

Maar iemand een concreet plan want ik weet het even echt niet meer!?

Najah je kan altijd met hem gaan praten als je het nietmeer leuk vind hou je op? Whatsapp hem wens hem een prettige kerst en wanneer komt hij terug? Je kan als hij terugkomt nogzeggen hee ik heb je een rondleiding beloofd hea die moeten wel wel maken… ik hoop dat je hierwat aan hebt

Upppp dankjewel ThoseThings

Ooooh god hij heeft aan 3 worldcups van verschillende sporten meegedaan, is trainer van 3 hockeyteams en hooooow waarom is alllles goed aan deze jongen.

Ik zou het gewoon proberen! Wat heb je te verliezen?!
Als het niks is dan zie je hem toch nooit meer terug!(:

Your welcome haha tis gewoon een super sportieve jongen haha des te makkelyker om te flirten bijv hee kan je me leren hockyen haha goodluck

Jaaaa inderdaad ikga het doen! jeeeej

Maar het is nu kerst en bijna nieuwjaar en hij zit dus in namibie. Ik ga zometeen zijn verzoek accepteren maar dan?

Wachten tot het nieuwe jaar? Of wachten tot hij weer in nederland is?

Echt weeer typisch iets voor mij kom ik eeen jongen tegen is het een engelse uit afrika pffff

Weet je wanneer hij weer terug komt?
Want dan kan je hem een smsje sturen zoiets als:
‘Hi, back in Holland? I promised you a tour, remember? When shall we meet? :slightly_smiling_face:

Neee maar hij ging voor kerst naar familie dus denk dat hij de hele vakantie wel weg is!

hahahaa ja maar dat is wel heel direct want zo lang hebben we nou ook weer niet gepraat. Zal ik gewoon met nieuwjaar iets sturen (wat ik naar al mn whatsapp personen stuur) of niet?

up

Hm, iets persoonlijks vind je dus een beetje te eng?

nou nee maar daarom wil ik weeten wat het handigst is?
Gewoon een algemeen berichtje of een berichten speciaal naar hem waaraan hij merkt dat die niet voor iedereen bedoelt was?!