Engels presentatie

Help !!!

Ik moet dinsdag mijn engels presentatie houden van ongeveer 5 min.
Maar ik heb dus geen idee hoe ik al die tijd moet gaan vullen, ik heb zelfs nog niet een onderwerp.
Iemand die me kan helpen ??

Heb je wel een soort grens waar binnen je je onderwerp moet zoeken, of mag het compleet random zijn? Er zijn namelijk genoeg onderwerpen. Het maakt opzich niet zoveel uit hoe cliché ze zijn dan. Je kunt het bijvoorbeeld ook gewoon over Londen doen. Geschiedenis, geografie, bijzondere plekken, belangrijke personen de er woonden, etc. Of je doet het bijvoorbeeld over de Amerikaanse cultuur en hoe die verschilt ten opzichte van Nederland. Ik weet niet, ik noem maar wat hoor. En als je dan zorgt dat je een beetje uit je hoofd de lijn van je verhaal weet, moet het vast wel lukken je presentatie te geven met een powerpoint erbij waar je steekwoorden op hebt van dingen die je echt niet wil vergeten.

Ja jammergenoeg mogen we geen powerpoint maken, dus dat is al een stuk minder :frowning_face:

Paarden!!! Shailene Adwood! Divergent. Make-up. Engeland

Maar dat hoeft geen probleem te zijn hoor! Dan hou je er zelf een klein steekwoordenblaadje bij. Meestal mag je er sowieso wel 10 op zo’n blaadje hebben staan. Verder kun je altijd wat plaatjes printen. Dan heb je echt exact hetzelfde idee.

Maak een soort poster met allemaal leuke plaatjes over het onderwerp wat je wilt gaan doen. En zoals hierboven al werd gezegd, wat vind je leuk?

Doe iets waar je graag over praat of waar je graag meer over wil weten. Ik had het een tijdje geleden over een bezienswaardigheid in Londen gedaan omdat ik daar een paar weken later heen ging. Het is echt veel makkelijker dan het lijkt. Succes!

misschien over een typische feestdag die wij niet kennen? of tradities of zo? of bekende mensen?