Engels persoon interviewen

Hoooii meiden ,
Voor een project voor Engels op school moet ik een persoon interviewen die uit een land komt waar ze Engels spreken.
Alleen ken ik geen personen die geboren zijn in Engeland , Amerika , Canada etc.
Kent een van jullie een persoon die afkomstig is uit een land met Engels als taal ?
En die bereid is om een paar vragen te beantwoorden via de mail over zijn of haar leven daar
Wat zijn of haar hobbys zijn , wat voor werk hij of haar doet etc.
Ik heb al overal rondgevraagd in mijn omgeving maar ik kan helaas niemand vinden dus denk probeer het via deze weg :slightly_smiling_face:

Ik hoop dat ik zo iemand kan vinden die mij graag zou willen helpen.

Hey, ik woon in Amerika en mijn man is Amerikaans en hij is wel bereid om een paar vragen te beantwoorden. Maakt het uit wat de leeftijd is? Je kunt me altijd noten.

Ik woon tijdelijk in Canada dus zou hier wel iemand kunnen vragen, als je nog meer nodig hebt (:

Dit is een site om mailvrienden te krijgen over de hele wereld! Ik denk dat je op deze manier wel in contact kunt komen met iemand uit die landen, die wel een paar vragen zou willen beantwoorden!

Als ik zo’n opdracht kreeg, dan verzon ik het altijd gewoon. :cold_sweat:

Mijn zus woont in Amerika, al haar hele leven. Ze wil best vragen beantwoorden

Bedankt voor jullie reacties!

Fallenangel ik kan je niet noten.
Landslide en Diamond ik heb jullie genote :slightly_smiling_face:

^ Als het goed is, moet het nu wel lukken.

Hoi dames, ik ga even vervelend zijn maar ik zoek een homoseksueel persoon van 18+ die ik kan interviewen voor mijn werkstuk maatschappijleer. Dit is op korte termijn; het werkstuk moet a.s vrijdag ingeleverd worden.
De persoon mag man of vrouw zijn en woonachtig in Tilburg of komt er vaak(doordeweeks) AUB dames help me als jullie kunnen!

Alvast bedankt en sorry dat ik zo erg van dit forum afwijk…

Offtopic, maar waar ergens in Canada woon je? Ik woon namelijk ook in Canada haha

• wow, per ongeluk iets in het verkeerde topic gepost, maar ik weet niet hoe ik dit moet verwijderen haha -

Ik heb je genote! (: