Engels kostuumdrama: Downton abbey

Ik vroeg me af: Zijn er hier nog meer downton abbey lovers? :grinning: Het is zo leuk en ik kan nu al niet wachten tot de nieuwe aflevering volgende week! Het lijkt me leuk om erover te praten met anderen haha :slightly_smiling_face:

ik heb het nog nooit gezien, maar ik hou wel van engelse kostuumdrama’s en nu ik de trailer van seizoen 1 heb gezien ga ik het meteen kijken (: dankje! haha

Mijn moeder en haar vriend vinden het helemaal geweldig. Ik zal het zo eens aan hen vragen.

Haha het is echt superleuk, echt een aanrader hoor!:smiley:

Jaaa :grinning: Vind het ook echt geweldig! Hihi, late reactie ; )
Ben echt verslaafd, heb vorige week de dvd van seizoen 1 gekocht en kan echt niet wachten tot vrijdag (kga me echt inhouden om niet op internet de kerstuitzending al te gaan opzoeken, omdat ie vandaag? Gister? Op engeland is/was :stuck_out_tongue:).

(Ik hou overigens van bijna alle kostuumdrama’s wel, maar deze hoort wel echt bij de top :slightly_smiling_face:)

Downton Abbey is zo geweldig. Dit is echt 1 van mijn favoriete series.

Ik hou van kostuumdrama’s, maar deze ken ik alleen van naam *gaat youtuben*

Het lijkt me heel erg leuk, maar heb nog niet de gelegenheid gehad om het te kijken.

Even een upje, heb net de laatste aflevering van seizoen 1 afgekeken. Echt een geweldige serie, ben benieuwd naar seizoen 2. Die ga ik nu downloaden.

Ok nu heb ik seizoen 2 afgekeken en de christmas special. Bleeeeh nu moet ik wachten tot september.

En deze topic is dood.

Favo koppel

http://26.media.tumblr.com/tumblr_m0l6kfnnpz1qanvgoo1_500.gif