Ik vroeg me af: Zijn er hier nog meer downton abbey lovers? Het is zo leuk en ik kan nu al niet wachten tot de nieuwe aflevering volgende week! Het lijkt me leuk om erover te praten met anderen haha
ik heb het nog nooit gezien, maar ik hou wel van engelse kostuumdrama’s en nu ik de trailer van seizoen 1 heb gezien ga ik het meteen kijken (: dankje! haha
Mijn moeder en haar vriend vinden het helemaal geweldig. Ik zal het zo eens aan hen vragen.
Haha het is echt superleuk, echt een aanrader hoor!
Jaaa Vind het ook echt geweldig! Hihi, late reactie ; )
Ben echt verslaafd, heb vorige week de dvd van seizoen 1 gekocht en kan echt niet wachten tot vrijdag (kga me echt inhouden om niet op internet de kerstuitzending al te gaan opzoeken, omdat ie vandaag? Gister? Op engeland is/was ).
(Ik hou overigens van bijna alle kostuumdrama’s wel, maar deze hoort wel echt bij de top )
Downton Abbey is zo geweldig. Dit is echt 1 van mijn favoriete series.
Ik hou van kostuumdrama’s, maar deze ken ik alleen van naam *gaat youtuben*
Het lijkt me heel erg leuk, maar heb nog niet de gelegenheid gehad om het te kijken.
Even een upje, heb net de laatste aflevering van seizoen 1 afgekeken. Echt een geweldige serie, ben benieuwd naar seizoen 2. Die ga ik nu downloaden.
Ok nu heb ik seizoen 2 afgekeken en de christmas special. Bleeeeh nu moet ik wachten tot september.
En deze topic is dood.
Favo koppel
http://26.media.tumblr.com/tumblr_m0l6kfnnpz1qanvgoo1_500.gif