Engels examen VMBO K

en is er veel verschil met persoonlijke of zakelijke brief?

*pakt boek*
Nee, sorry.
Het is gewoon faithfully.
Zonder hoofdletter.

nee idd! woordeboek heb ik bij ieder examen is altijd handig en vooral bij engels…
Ja dat zeggen ze ook maja het is niet zeker he dat we geen brief krijgen

Ik zou voor de 1e gaan!! (doe ik in ieder geval wel en is volgens mij goed! )

Afsluiting:
Zakelijk: Yours faithfully.
Persoonlijk: Best wishes. En als je iemand goed kent: Take care of Lots of love.

En bij een persoonlijk brief doe je niet het adres van de geadresseerde.

/

als je trouwens een prisma woordenboek hebt, staat er als het goed is een voorbeeld brief in. in nederlands engels woordenboek. als je die ook gewoon meeneemt, naast engels nederlands, heb je in ieder geval een voorbeeldje.

hihihihii ja klopt had ik ook al gezien!
toch bedankt!

[i]Of jullie hebben het niet meegekregen, of men leert niet in de lessen… Maar goed;

Yours faithfully; Dit gebruik je als je de geadresseerde NIET bekend is.
Dus als aanhef krijg je; Dear Sir/Madam,
En als groet krijg je; Yours faithfully,

Yours sincelery; Dit gebruik je als de geadresseerde WEL bekend is.
Dus de aanhef; Dear Sir Heuckeroth,
En als groet krijg je; Yours sincelery,

Oja, die komma achter alles ( de aanhef/groet ) hoort erbij! Dit is de makkelijkste manier om alles te onthouden.

Succes morgen. ( Oja, ik doe vmbo tl )

[/i]

nou lekke stom… had de vragen in het engels beantwoord maar het moest in het nederlands -,-

Ik hoop dat je dan de meerkeuze goed hebt :astonished:.
Als je het in het engels ging antwoorden kreeg je 0 punten

ik heb 40 punten van de 45 :blush: dus ik heb het wel goed gemaakt. jammer dat je die vragen in het nederlands heb beantwoord…

ik heb hem niet zo heel goed gemaakt :no_good_woman:
Waarschijnlijk heb ik net een 6,5, dat hoop ik in ieder geval heeel erg want dat heb ik nodig…

ik vond hem verschrikkelijk, ik vond hem veel moeilijker dan al die examens die wij het hele jaar hebben geoefend. ik hoop dat ik een voldoende heb…

Ja vond ik ook!!

[i] Teksten waren te lang, veelsteveel vragen en het was te moeilijk. Bij mij ligt het eraan of ik genoeg aantal punten krijg voor de brief. Zonder brief meegeteld, heb ik nu nog 15 punten. Dus das niet goed. De brief was heel makkelijk vond ik.

Maar ik ben helemaal niet goed in Engels. Ik heb aangegeven voor bijles, maar die klojo van een mentor vond het niet nodig omdat ik toch telkens maar net een klein 6.5je stond. Als ik zak, dan kan hij van mij ook de zak krijgen. Kutzak.[/i]