Engels boekverslag

Hee,

Ik moet vanavond een Engels boekverslag inleveren.
Mijn boekje die ik lees heet Breakfast at Tiffany’s…
Ik heb het niet gelezen, want ik was laat met beginnen en toen ik wou beginnen kreeg ik een hersenschudding en ik heb er nu nog last van, dus ik kan nu niet lezen. :hammer:

Heeft iemand dit boek gelezen die mij kan helpen??
ik moet de volgende vragen beantwoorden:

1. vergelijk de twee hoofdpersonen, wat hebben zij gemeen en wat niet?
  2. Hoe voelt de hoofdpersoon zich aan het begin, midden en het einde van het boek?
  3. Wat is het grappigste, vrolijkste, zieligste en ongelooflijkste moment en waarom vind je dat?
  4. Wat is de boodschap achter het verhaal, dus wat denk jij wat ze met het verhaal bedoelen?
  5. Beslis of het verhaal echt gebeurd kan zijn en waarom?

Als iemand mij kan helpen, dan graag :bowing_man:

Vervelend van je hersenschudding. Maar het lijkt mij de bedoeling dat JIJ je huiswerk zelf maakt, dat jij dat boek niet leest, is dan je eigen probleem, niet waar? Ik zou zeggen; vind ergens een samenvatting en probeer daar wat antwoorden uit te halen. En begin de volgende keer wel op tijd met je huiswerk.

Ja ok an sich is het niet ons probleem dat jij je boek niet gelezen hebt.

Als ik jou was zou ik je docent mailen, of je ouders je docent en vragen om uitstel

en anders: ga naar sparknotes.com

Je kan niet lezen door je hersenschudding, maar achter je computer zitten gaat wel? Lijkt mij dat je computer nog slechter dan lezen is als je nog last van een hersenschudding hebt.

Wijze les voor de volgende keer: Eerder beginnen.

als je hersenschudding enzo hebt en je kunt lezen kun je volgens mij ook niet naar school ofwel ?