Engels boekverslag; boek?

Hellooooo!
Ik moet dit jaar 2 boekverslagen maken voor engels,
ik heb al 1 boek; About a boy.
Super leuk boek maar ik moet volgende week ook al mijn 2e keuze bekendmaken en ik heb echt geeeen idee, ik zit dus in de 3e en het mag wel een beetje een meidenboek zijn maar er moet wel echt een goed verhaal achter zitten. Heeft iemand een goed idee? Iemand als eens een verslag gemaakt over een engels boek welke echt een aanrader is? Pleeaaaase laat het me weten, DESPRATE!

Kiss

Ik moet voor mijn tentamens 3 boeken en we krijgen die boeken gewoon van de leraar dus iedereen het zelfde.

1 boek weet ik al: I found your diary

ik moest ook zoiets doen, en ik had the notebook, waar ook een film van is gemaakt. het is wel een boek voor de bovenbouw maar 't is echt een súperleuk verhaal!

everything is illuminated - jonathan safran foer
grappig boek om te lezen, verschillende halen, wel grotendeels over hetzelfde, door elkaar heen. ook 1 met heel slecht engels, van een ‘oekrain’, is ook een film van met elijah wood!

aha, appart…

Memoirs of a Geisha is een mooi boek in het engels vind ik

Heel veel boeken zijn vertaald uit het engels. Misschien moet je eens kijken naar je favoriete boeken of die niet toevallig vertaald zijn, en dan de engelse versie zoeken.

Ps. I love you
Hij is wel dik (500 blz.) en de film is leuk, maar het boek heb ik niet gelezen :stuck_out_tongue:

precies, dat zijn der zoveel
bij ons in de mediatheek hebben ze iig altijd boeken van nicci french of karin slaughter (oke t moet wel een genre zijn waar je van houdt) en die zijn ook in t nederlands, dus die lees ik meestal vrij snel uit.
Dus

Ik lees erg veel engelse boeken, maar voor een boekverslag, niet te dik en niet echt moeilijk zou ik iets van Melissa Hill aanraden. Ze schrijft (naar mijn mening) echt meidenboeken, ze is wel Iers en ik weet dus niet of de boeken ook vertaald zijn. Ze heeft altijd hele onverwachte twisten in de boeken, dat vind ik erg leuk. Mijn aanrader is dan…

Before I forget - Melissa Hill

letters from the inside:)
& nu lees ik dear nobody voor school;P

I found your diary had ik vorige week, eerste boek die ik echt goed snapte.
kon ook genoeg vinden op internet.

heb nu heroes. :see_no_evil: