Engels boek lezen

Hee.
ik moet voor engels een engels boek lezen.
het maakt niet uit wat voor boek.
Weten jullie nog leuke boeken?
& goed te begrijpen voor een havo-3er.

dankjewel.

er is hier net een artikel geplaatst over engelse boeken. Zoek de site even door, dan vind je het wel=]

die heb ik gezien.
maar zijn er nog andere leuke boeken dan die?

Ik zit in havo 4 en ik heb net The Stepford Wives moeten lezen voor school, denk dat die in havo 3 ook wel te doen is :grin:
Ik vond hem leuk, en hij is heel dun, misschien dat je dat meer aanspreekt dan die boeken uit dat artikel (’:

zoekfunctie.

Bridget Jones.
The Hobbit.
The devil wears prada.

Dankjewel allemaal!

The Hunger Games van Suzanne Collins of Uglies van Scott Westerfeld.

The boy in the striped pyjamas

Nee juk, vreselijk boek.
en laat je vooral ook niet The Curious Incident of the Dog in the Night-time aanpraten. Vreselijk.

Die heb ik gelezen voor school! Die is ook wel makkelijk te begrijpen.

Harry Potter ?

The timetraveler’s wife
A thousand splendid suns,
TWILIGHT :grinning:
of my sister’s keeper.

inderdaad, harry potter!

Ik vind ze allebei juist goed :’)

ehh, das geen literatuur flapdrollen. Bij mij mocht dat iig niet, maar ik deed vwo, dus dat kan natuurlijk anders zijn. Ik vond ‘one flew over the cuckoo’s nest’ heel leuk, maar die is ook wel ingewikkeld en dik…Ik heb ook Alice in Wonderland gelezen, dat was erg leuk. En the floating opera, maar dat was nogal ingewikkeld en depressief (over een vent die graag zelfmoord wou plegen geloof ik). En verder wat ik aan leuke engelse boeken kan verzinnen wordt meestal niet goedgekeurd als literatuur…

Maar ze zecht dat het niet uit maakt wat voor boek…
Upje, want ik wil ook nog een paar engelse boeken lezen
(ben niet echt goed in engels dus moet een beetje oefenen :stuck_out_tongue:)

Inde beginpost staat: ‘Maakt niet uit wat voor boek’ ;$

Iets van de twilight-saga, is makkelijk te volgen (3 gymnasium).

ow, sorry overheen gelezen…
wat voor een boeken vind je leuk? ik kan hier nu wel een hele lijst gaan opsommen, maar als je dat hele genre niks aan vind, dan is het ook zo zinloos?