Engels artikelen

hee,

voor Engels moet ik morgen 3 artikelen inleveren voor de tentamenweek. Want over 1 van die artikelen moet ik mondeling doen.

Het moet over iets zijn wat bij je past/bij jezelf ligt. Het mag in het Nederlands en Engels.

Maar ik heb nu alleen nog maar een artikel van the Vampire Diaries gevonden, voor de rest weet ik niks.

Iemand nog een leuk artikel?
kus

Hoe moeten wij weten wat voor onderwerpen bij jou passen? En wat wordt verstaan onder een artikel? Iets uit de NY Times, of alles van Wiki?

^ Ik denk gewoon iets over make-up of mode of zo dat dat ook mag, ik heb eigenlijk geen idee. Het was een beetje vaag uitgelegd.

Heb je tijdschriften met waargebeurde verhalen? Die gebruik ik ook altijd en daar kun je wel veel over vertellen. Dat onderwerp past dan misschien niet helemaal bij je, maar je kunt wel zeggen dat het je interesseert bijvoorbeeld.

wij moesten een artiekel van the guardian ofzo inleveren en daar staan best interresante stukjes bij. het zijn wel vaak nieuwsberichten maar dat is wel makkelijker onthouden

^ thanks iedereen, heb hele leuke artikelen op the guardian gevonden :slightly_smiling_face: