engelenmaker

Haai
Ik zoek nu al een hele tijd naar recensies over de engelenmaker van Stefan Brijs, maar al wat ik vind zijn positieve, ophemelende recensies.
Maar ik zoek juist een negatieve.
Iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Of wat ik zou kunnen intypen op google? Ik heb voor mijn gevoel alles al geprobeerd :frowning_face:

ik heb hem gelezen en ik vond het bestwel een goed boek, hij is ook goed ontvangen geloof ik. weet niet of het dan makkelijk is om een negatieve recensie erover te vinden. succes ermee!

hihi nee inderdaad, dat blijkt, iedereen vindt m helemaal geweldig. xD

waarom moet je per se een slechte hebbn ? x

Ik vond het best een goed boek, maar heeft jouw school geen literom? Dan kan je daar veel makkelijker naar recensies zoeken.

Hééj
Mag ik eens iets vragen, je bent ooit ook eens op zoek geweest naar een negatieve recensie van ‘De Engelenmaker’ van Stefan Brijs. Weet jij nog waar je deze toen hebt gevonden ?

x

Hmm ik moet je teleurstellen, maar ik heb er nooit een gevonden xD
Kennelijk is er niemand die dat een slecht boek vind…
Maar het is al weer een jaar geleden dat ik dat leesdossier moest maken, dus misschien zijn er ondertussen wel negatieve recensies van. Je kunt even kijken op literom.
Mijn leraar vond het uiteindelijk niet erg dat ik geen negatieve recensie had, omdat het dus zo’n goed boek is en hij al wel dacht dat het moeilijk was daar negatieve recensies over te vinden. Ik weet natuurlijk niet waar jij het voor nodig hebt, maar ik denk dat jouw nederlands leraar ook wel weet dat er niet veel negatieve recensies over zijn.
succes ermee! :stuck_out_tongue:

Je kan misschien in de bibliotheek kijken bij www.knipselkranten.nl/literom
Maar die site doet het alleen in de bibliotheek en misschien in de mediatheek en anders op www.dbnl.nl succes!