Enge, zelf bedachte verhalen

Hey,
ik ben zelf echt zo’n griezelfan. Verhalen waar clowns, poppen, geesten, moordenaars etc. in voor komen vind ik echt geweldig om te lezen! Daarom dit Enge verhalen Topic.
Ik weet het, er zijn al heeeel veel topics van, maar deze is anders. Hier kan je namelijk je compleet zelfbedachte verhaal schrijven! Als ik namelijk naar ENGE TOPICS kijk zie ik alleen maar dezelfde verhalen die ik nu allang ken en waar ik niet zoveel aan heb. Dus hier is de gelegenheid!
Rules:

1. Maak je verhaal zo eng mogelijk!
  2. Maak dit topic niet belachelijk door bijvoorbeeld domme verhalen van 3 zinnen te schrijven over een konijn ofzo, haha :grinning:
  3. Kritiek op verhalen mag, maar maak diegene niet onzeker
  4. Het verhaal mag echt gebeurd zijn, maar dan moet je het wel zelf schrijven. Dus geen kopieën maken van een verhaal dat bij JOU of bij IEMAND gebeurt is. Maak er dus een verhaal van dat echt gebeurd zou kunnen zijn.
    (Sorry voor de regels, maar het moest gewoon even)

Heeeeel veel succes!

Hier kunnen mensen toch een eigen topic voor aanmaken? Dan heb je een eigen topic met jouw eigen verhaal - maakt het ook een stuk overzichtelijker, lijkt mij :slightly_smiling_face: (vind ik)

Haha, ja klopt! Maar dit topic is echt dat je korte verhalen kan schrijven waar geen vervolg van komt, snapje?:slightly_smiling_face:

Ja, dat begrijp ik :slightly_smiling_face: Maar goed, de meeste mensen schrijven niet echt one-shots en vaak niet over enge onderwerpen, dus als dat gebeurt, denk ik dat ze ervoor kiezen om alsnog een nieuw topic te openen. Maar ik schrijf sowieso nooit echt one-shots, dus misschien zie ik het daarom anders, haha.

Dat is inderdaad ook waar. Ik zie niet echt vaak one-shots voorbij komen, maar misschien bloeit dat wel weer op met dit topic.

Hebben we dit topic toch al voor?
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/enge-verhalen-geen-gifs-266550.950.html

‘‘Er was eens een meisje. Ze lag in bed en hoorde getik op haar kastdeur.
Ze opende de kast en daar stond een geest in.
De geest vermoorde haar en ze was dood.’’…

Neen, er zijn al best wel wat topics over.

Hier er éen van:
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/enge-verhalen-geen-gifs-266550.0.html

Ik raad je aan niet te veel te lezen, want je word bang. Geloof mij nou maar.

Zie de andere reacties :’)

Oh oops! Foutje

Oh, zie het nu pas ! Haha

Ik heb net zo’n topic gelezen van GoldenKiller.
Jonge, ik schrok me de tering Hahahaha.
Hij heet het algemeen maak mensen bang topic ofsow.
Heel veel succes met lezen :\