Enge oppasman

Hee meiden,

Ik ben net zo geschrokken… Ik heb een tijdje terug op marktplaats een advertentie gezet dat ik me aanbood als oppas voor kleine kinderen. Ik werd dus net gebeld door een man met een vriendin en een pasgeboren babytje.
Eerst dacht ik dat hij gewoon een normaal kennismakingsgesprek wilde voeren, maar ineens werd het vet raar. Het begon met ja zou je misschien soms ook ons bed willen verschonen en wat je daar dan vind zou dat dan tussen ons kunnen blijven? Dus ik zei nou prima, en dacht wel hmm wat raar…
Maar toen zei 'ie en zou je misschien ook soms onze speeltjes kunnen schoonmaken etc en of ik handoekjes wilde aangeven als hij bezig was met zichzelf enzo? Maar het moest wel tussen ons blijven omdat zn vriendin anders jaloers zou worden ofzo…
En toen moest ik vertellen hoe ik eruit zag etc en toen bleek later dat ie zich aan het aftrekken was! Toen ik dat eenmaal door had zei ik dat ik moest ophangen enzo en toen zei die ja 10 seconden nog dan kan je me ff horen klaarkomen…
Toen hing ik op.

Pff heb echt nog nooit zo iets meegemaakt en ben heel erg geschrokken. Ik schaam me er zelfs voor dat iemand mij voor zoiets belde…
Die creep mailt me straks dus ook nog…

Wat moet ik hier nou mee?

xxx

Bah, wat een gore vent.

Ik zou er verder niet mee zitten hoor, gewoon z’n mailtje negeren (als hij nog mailt), en er geen aandacht meer aan besteden.
Hij heeft verder geen gegevens van je, toch?

zeg dat je niet meer wilt 0.o

Ga ermee naar de politie, ook al is dat awkward. Dan zal hij dat iig nooit meer doen en hij zal zich doodschamen :’)

Ik zou bij het stuk over ‘hun speeltjes’ al afgehaakt zijn. Bah!

Wat je er mee moet? Niks dus!

Inderdaad, je kan hiermee als het goed is gewoon naar de politie gaan. Ik zou me ook kapot schrikken als ik jou was!

^Bij dat stuk heb ik ook bijna niks gezegd meer daarna, en 1 min later opgehangen. Gatver t was zo eng…
Hij heeft mn nummer en mn e-mailadres…

Ik zou het nummer doorsturen naar de politie.

Maar feitelijk heeft hij niks strafbaars gedaan toch? En heb ook geen gegevens van hem, geen nummer, want hij belde onbekend en heb ook geen naam of adres ofzoo.

WTF

OMG
daar moet je echt heel ver van uit de buurt blijven en geen contact meer mee zoeken!! en zeker niet heen gaan!!! kijk uit meis !! xxx

Volgens mij is dit al pedofilie, maar ik weet het niet zeker. In elk geval is niet niet normaal. Inderdaad naar de politie gaan!

Nou, ik heb eens gesolliciteerd bij een kapsalon in Empel. was er nog nooit geweest maar ja.
Een man belde mij, en het gesprek begon heel normaal. Toen begon die te vragen hoe ik er uit zag, vond ik ook al een beetje raar, om zoiets over de telefoon te vragen, maar oke. Toen begon hij te vragen of ik wel eens sexy korte rokjes of jurkjes droeg enzo. wtf. Toen heb ik gewoon opgehangen.
Ik heb er verder niets mee gedaan, heb het wel tegen mijn vriend verteld die hem toen op wilde bellen, maar dat mocht ie niet van mij :’) eigenlijk had ik gewoon de politie moeten waarchuwen. viespeuk.

Ze kunnen hem traceren. Veel gaan ze niet doen, maar wel een waarschuwing geven ofso. (denk ik)

Dat kunnen ze nagaan…

miauuwwww, haha net gelijk ! (:

Ook al kan de politie er misschien niet veel aan doen, ik denk dat het wel een goed idee is het te melden. Dan weten ze er in ieder geval van af. Dat zal hem wel afschrikken, want moet je nagaan hoe het zou kunnen gaan als iemand daar wel naar toe zou gaan om op te passen…

Gadverdamme!

Wat ranzig. Ik zou het sowieso melden bij de politie. Want mocht hij meer meisjes hebben benaderd, als zij ook een melding hebben gedaan gaat de politie in actie over. Sowieso melden dus. En ook aan Marktplaats zou ik dat doen, zodat ze hem kunnen blokkeren bijvoorbeeld.

Echt rare dingen op marktplaats de laatste tijd O.o ik had ook zoiets maar dat ging dan over dat ik hakken verkocht en man een voeten-hakken-fetish had en wou dat ik allemaal rare dingen ging doen.

Wtf. Als hij je blijft mailen zou ik aangifte doen.

Ik had meteen al opgehangen.
Ik had ook wel is een advertentie geplaatst voor oppassen en kreeg ik een hele rare mail. Een man van 44 die zich gedraagt als een baby en ik hem mag verzorgen als een baby. Ik had er natuurlijk niet op gereageerd.
Maar met dat soort mensen moet je meteen afhaken! Je moet natuurlijk altijd uit kijken. Je bent ook in een vreemd huis, zij kennen het huis en jij niet. Je kan beter mail contact hebben dan telefonische contact. Van me vader mocht ik ook nog niet me telefoon nummer geven, alleen op het moment als ik daar was en het vertrouwde