Enge man in gele regenjas.

Hee girls,
ik heb dus al vanaf de zomervakantie nachtmerries over een man met een beetje lang donker haar en een gele regenjas. Deze man komt waarschijnlijk voor in één van de vele griezelfilms die ik heb gekeken.
Maar ik weet niet meer welke, heeft iemand een idee?
groetjes

nee sorry,

waaah eng man, ik weet het niet, succes ermee!

nightmare in Elmstreet?

Pas maar op, straks komt hij uit je droom om je te vermoorden…

nee ik heb geen idee, in i know what you did last summer zit wel zo’n gast met een lange regenjas, maar of die geel is weet ik niet :’)

Misschien staat ie wel echt elke nacht in je slaapkamer?

Nou zeg :frowning_face: iedereen gaat me vet bang maken!

vorig jaar op vakantie in denemarken scheen het licht van de vuurtoren telkens in onze kamer waardoor ik hem telkens in dat licht zag, ik heb de hele week 's nachts lopen gillen. En afgelopen weekend stond hij weer in mijn kamer, gelukkig lag mijn vriendje naast me, moest bijna huilen zo bang was ik .

echt heeeel eng

't Is ook wel erg lang vanaf de zomervakantie S: Ik leef met je mee. Ik krijg straks ook nog nachtmerries (: Misschien de aller engste horrorfilm ooit gemaakt kijken om dit te verwerken??

Hahahaahahhahahahahha…

oke sorry maar dit begint echt grappig te worden… heb je nog meer van zulke verhalen? :slightly_smiling_face:

The Mask?

Ik dacht ook gelijk aan ''I know what you did last summer"
Misschien heb je het gele er bij verzonnen in je droom?

In Communion zit een vrouw met een gele regenjas met een masker, maar die bedoel je waarschijnlijk ook niet, al een hele oude film :slightly_smiling_face: Best creepy, zulke nachtmerries…

Ik denk dat je The Hitcher bedoelt.

Ik weet het niet, maar waarom wil je dat weten dan? ;p

succes er mee.

pff succes, ik weet in ieder geval dat ik nooit aan horrorfilms ga beginnen. dan slaap ik nooit meer

http://www.andreaharner.com/archives/Marucyaside.jpg

kiekeboe :’)

@hierboven : GE-NI-AAL

:grinning_face_with_smiling_eyes:

whahahaha