Ik heb net een enge mail gekregen, waarin in het russisch stond dat ik de oorzaak ben, dat ik een gevaar ben en mijn neef en oom ook. Ook staat mijn voor+achternaam in die mail, maar ik heb geen idee hoe diegene daaraan moet komen want je kan dat niet afleiden vanuit mijn emailadres Het enge is dat de stad waar ik woon, er ook bij staat en hij/zij zegt dat ik in de buurt van een pleintje met een schommel woon en dat klopt! Ik ben echt bang. Wat moet ik doen?
Huh? Het klinkt echt vreemd. Zou je een screenshot kunnen maken?
Zoals ik net al zei: Een oudere inschakelen. Zou het dood eng vinden.
Huh wat raar. Als er dreigmails komen moet je sowieso naar de politie. Volgens mij kan dat nu sowieso al, maar weet niet of ze er dan net zo veel aan doen.
politie bellen!! dit soort dingen moet je altijd melden… zij hebben meerdere middellen om de personen te achterhalen die jou die mail sturen…
Ouders sowieso en Politie!.
Neem eerst rustig een slok water. Ken je iemand die Russisch kan? Heb je enig idee van wie het zou kunnen zijn? Heb je (laatst) met een bepaald persoon ruzie gehad en waarmee het niet is opgelost? Het is echt weird, vind ik…
De politie , inderdaad
Ik heb even voor je gezocht omdat ik dit echt heftig vond! Ik vind dat dit zeker onder een bedreiging valt,dus misschien kan je het er eerst met je ouders/voogd over hebben? Als dit serieus is moet je meteen actie ondernemen en aangifte doen bij de politie! Dit is ook nog een goede site → http://www.meldknop.nl/pesten/bedreiging/
Succes meid!
Woont iedereen niet in de buurt van een pleintje met een schommel? I
Dat is inderdaad overal ja,
Inderdaad even kijken of je iemand kent die russisch kan, niet dat het straks ineens een verschrikkelijke 1 april grap blijkt te zijn bijvoorbeeld.
Zelfs dan is de schrijver van de mail strafbaar.
Ik niet
dankjullie allemaal!
ik heb het als ongewenst gedaan en verwijderd, hopelijk was het gewoon een grap, aangezien het toch bijna 1 april is…
@Hierboven ik kan zelf russisch (: het gekke is dat de stad waar mijn familie in rusland woont erin staat, maar dat is een vrij onbekende stad. heel gek dus allemaal. hoop echt niet dat er een enge moordenaar achter me aanzit ofzo :’) bij dit soort dingen denk ik altijd het ergste…
Uh nee, ik heb hier geen pleintje in de buurt en al helemaal niet met een schommel. :")
Zal vast niet zo erg zijn. Maar ik zou toch even melding doen over dit bericht.