enge lerares frans

heyyy,

ik heb opzich een best wel aardige lerares frans, maar laatst had ik een beetje raar over haar gedroomd.
ik had dus gedroomd (jaja daar komt 't :dry:) dat ze dacht ze er helemaal bij hoorde en dat ze gin afspreken met een vriendin van mij. (heus niet raar ofzoo).

maar die dag daarna in de les, deed ze in het echt ook alsof ze er helemaal bij hoorde, ze ging dan niet afspreken met een vriendin :dry:
maar later kwam zij dus in 1 keer zomaar achter me zitten (ik zit helemaal acteraan)en ze zei: ik kom lekker hier zitten! maar ik dacht dus van: ga alsjeblieft weg…
dus 10 sec. later ofzoo gaat ze in 1 keer aan me haar zitten. ik vond dat gewoon Echt niet leuk :rage:

iemand enig idee waarom ze zoiets raars doet? heeft iemand anders misschien zo’n leraar?

ik denk dat je voorspellende dromen hebt

ik denk dat je paranormaal begaafd bent, alles wat jij droomt komt uit.

hahaha ja tuurlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat snap ik wel, als je zo’n lief hondje bent wilt iedereen aan je zitten :flushed:

hahaha, zo’n lief hondje ben ik niet hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het is raar dat een leerkracht zo ‘vriendschappelijk’ tegen je doet, en als je je er niet goed bij voelt zou ik het ook zeggen.
Maar ik denkt dat het gewoon toeval is, van je droom.

Ik denk ook dat dat gewoon toeval was, ik heb ook een keer iets gedroomd wat later uitkwam. En ik ben 0.0% paranormaal begaafd.