Zaterdag houden vrienden van mij een filmavond,
maar weten jullie misschien films die eng zijn ?
& met eng bedoel ik ook echt eng .
dus niet dat alleen de meiden gillen,
maar dat de jongens hem ook een beetje eng vinden
x
Zaterdag houden vrienden van mij een filmavond,
maar weten jullie misschien films die eng zijn ?
& met eng bedoel ik ook echt eng .
dus niet dat alleen de meiden gillen,
maar dat de jongens hem ook een beetje eng vinden
x
saw
blair witch project
13 ghosts
saw is niet eng, maar ranzig xD
en the blair witch project is ook niet echt eng.
the grudge, the exorcist, the ring
The Descent of The Shining. The Shining is al best oud, en er speelt echt een goede sfeer…
Van the Descent werd ik claustrofobisch x]
Dus als je mensen gek wil maken, moet je die in een kleine compleet donkere kamer zien xD
Ed Gein (gebaseerd op een waargebeurd verhaal en inspiratie voor de Texas Chainsaw massacre films)
oehhh enge films allemaal iemand nog meer films
Blair witch alleen doen als je met een kleine groep bent. Hoe minder personen, hoe minder gezeik, hoe meer spanning.
The Descent is dan wel een aanrader, eveneens de Grudge.
waar gebeurde trhillers films zijn het beste xD
The Grudge, The Exorcist & The ring zijn zóó freaking boring.
Iedereen zit; The Grudge is zó eng nou serieus ik ben echt een scheiterd maar bij deze lag ik op de grond van het lachen zó dom en nep en stom en voorspelbaar joh djeez…
En The Exorcist is fokkin boring…!
The ring is dan nog wel beetje eng maar kijk dan ook wel meteen 2 maar word er wel heel down van vind het nou niet echt een leuke enge film…
Ik zou the blair wich project doen, die durf ik niet te zien maar ga hem zaterdag ook kijken met wat vriendinnen;) echt freaky:P
The grudge en euhm white noise heet ie d8 ik ^^
hmm ik vond dawn of de dead zo eng niet normaal meer ik durfde toen in het donker niet meer naar huis. de descent is ook zeker eng
xx
the ring 1 en 2 ofso…
white noise idd, daar zitten nog wel wat schrikmomenten in
en jeapers creapers ofzoiets!
the grudge 1 / 2
gothica…
the descent is toch met die grot? wat een kutfilm was dat zeg…
owja, House on Haunted Hill is ook best eng, en The Eye ook!
the ring, freddy vs jason, daughn (ik weet niet hoe je dat schrijft us dit heb ik ff gegokt) of the death. nou veeeeel te veel enge films…
dawn en is idd ook een freaky film!
Maar ben je btw op zoek naar een vieze-enge film met veel bloed enzo (horror) of een enge-enge film met veel schrikmomenten en een verhaal wat nog best eens waargebeurd zou kunnen zijn (thriller)??
It, gebaseerd op het boek van Stephen King, blijkt een superenge maar hele mooie thriller te zijn.
The descent is eng! Ik durf nooit meer in grotten en kleine ruimtes xD En hij eindigt ook nog eens verschrikkelijk dus de spanning zit er daarna wel in. =P