pf ik krijg er stress vn, al heel de avond door enge films op tv
disturbia
no country for old men
pff ik krijg er hartkloppingen van xD
sorry moest dit ff kwijt,
hebben jullie dt ook soms? bij welke film?
pf ik krijg er stress vn, al heel de avond door enge films op tv
disturbia
no country for old men
pff ik krijg er hartkloppingen van xD
sorry moest dit ff kwijt,
hebben jullie dt ook soms? bij welke film?
ik vind the grudge heeeel eng XD
terwijl ik gewoon van horror houd
zijn die vanavond op tv dan? ja kan ook liggen aan mij hoor, met onze 30 kanalen…
hahahah wij hebben er ook maar 30 waarvan de helft suckt
De enige horrorfilm die ik ooit heb gezien is The Grudge 2.
en daar heb ik nachtmerries van gehad…
tis wel in belgie
op vt4
the grudge heb ik eig nog nooit uit durvn kijkn :’)
ik snap het eig niet,
kweet da da allemaal fake is,
en toch vin ik het eng :'p
Ik ben zo’n schijterd wat dat betreft!
Ik weet best dat het allemaal niet kan, maar toch.
hahaa ja, precies. en dan komt me vriendin aanzetten met 1000 verschillende zenders . lol
ik kijk nooit enge films hahaha
Ik houd zooooo erg van enge films!
wahahahaha idd XD met hun upc kanaal digitaal die shit
ik vind romantische komedies altijd leuker haha
ik ook, echt. maar toch kijk ik weer elke keer een thriller (horror niet, kan niet tegen bloed). en elke x denk ik weer: waarom kijk ik toch deze films? terwijl ik achteraf denk van: jeetje, wat een stomme film.
het gaat van mij van kwaad tot erger: war of the world (was mijn eerste ‘enge’ film), poltergeist 123, the ring, the mist, the grudge 123, trick 'r treat, the orphan, the orphanage, helloween (?), white noise, allemaal ghost-movies, van die ‘enge’ b-films zonder verhaallijn, final destination, children, home movie, en die film die zogenaamd heel eng was, the hmm-hmm-hmm zo’n zelfopgenomen film die zogenaamd ‘echt’ was. het eindigd dat die vriedin haar vriend vermoord vermoorde & daar was nog een variant op.
mijn vriendin is namelijk inlove with thiller. ze wilt nog steeds sorrority row & the exorcist kijken. die 2 wil ik ook wel zien, maar als ik die verhalen hoor, heb ik toch echt second thouhgts…
lang verhaal.
paranormal acitivity en paranormal entity zeker? ;p
jaaaa! je hebt me echt geholpen hahaha, ik kan er niet tegen als ik iets niet meer weet. kan ik echt niet meer slapen! thank u very much! nu kan ik rustig in me bedje kruipen, haha.
heb jij ze allebei gezien? ik wel, en vond paranormal entity waaaay better, paranormal activity was best… saai?
hahaha no problemo XD nee entity heb ik niet gezien, maar activity wel, en die vond ik idd best meevallen
hehe jaaa. en hun 4 verschillende TMF’en ; TMF Pure, TMF Dance , TMF NL en dat soort dingen .
maarja soms lijkt het wel alsof m’n ouders nog uit de prehistorie komen , tot voor kort namen ze nog dingen op met een videorecorder…
Ha dit is een goed topic, deze houd ik in de gaten x)
ik ga namelijk tegenwoordig elke vrijdag en soms ook een zaterdag met een vriend horror kijken, als in een nieuwe traditie x)
en we hebben the grudge 1 en 2 gekeken, en die waren eng, maar de rest van de films vielen zo ontzettend tegen. Ik dacht bijvoorbeeld dat The Ring eng zou zijn, was ie absoluut niet. Ik wil kunnen gillen en de film uit willen zetten maar toch niet doen, en zeggen ‘kijk dan achter je’, en schrikken op momenten die eigenlijk helemaal niet eng zijn, zoals een lamp die aangaat x)
Maar mij is The Blair Witch Project aangeraden, en De Lift, en Let The Right One In of iets wat daarop leek, heeft iemand van jullie die gezien en hoe vonden jullie die?
is heeel overtuigend, dus ook heel eng, vind ik. het is zozeer niet dat je echte horror-scenario’s ziet, maar het is wel heel spannend enzo. zeker een aanrader!