eng

ieh scary

:open_mouth:
en wat deed je toen?

Uhm… toen ik een allergische reacties kreeg en een uur helemaal weg was en toen de ambulance kwam :stuck_out_tongue: toen was het heel eng :stuck_out_tongue: nu denk ik gewoon dat ik me aanstelde XD

kan je het even uitleggen, ik snap het niet;o

ik dacht dat ik de enige was xD

haha, het is ook niet héel erg duidelijk…

toen ik op vakantie mn haar had gewassen en ik het ging afdrogen. ik voelde iets op mn wang en ik dacht om de 1 of andere reden dat het een pluk haar was, dus ik pak het zo ( ja klinkt echt logisch ). ik kijk zo in mn hand is het echt 1 supergrote spin! niet zo 1tje met iele pootjes maar echt zo’n dikke die je niet zoveel in nederland ziet. nou ik schrok me echt zooo erg. en ik had rond die tijd ook schoentjes gekocht. kwam ik thuis, ik kaartje uit schoenen halen enzo, en ik zie een zwarte prop in die schoen zitten. dus ik pakken ( ja omg hoe dom kan je zijn ? ) was het NOG zo’n spin. nou ik had het nietmeer, ik had mn schoen uit het raam gegooid XD dus ik naar beneden en kijken offie er nog inzat. maar er leek niks in te zitten. dus ik zette m binnen, zei mn ma even later ‘ja had je die spin niet even uit die schoen kunnen halen’ nou ohmyngod XD ik ben echt nietbang voor spinnen maar voor datsoort heb ik nu echt een trauma haha.
was trouwens in engeland op vakantie hoor, niet in de tropen ofzo :wink:

whoaaa vet eng ofwat?!
khad eens lag k teslape egt nog geen 5 cm naast me hoofd zo’n dikke spin :expressionless:
maar gelukkig wilde mijn lieve pappa hem eventjes vangen en buiten zetten ^^

Ik was 11 of 12 jaar. Ik bleef bij een vriendin logeren, samen met een vriend. En toen gingen we naar haar oom, in de flat. Rond 8 uur gingen we met de bus terug. Kwamen er 6 marokkanen in de bus zitten. Wij zaten op de achterbank, heb je 5 stoelen. Ik in het midden, mijn vriendin helemaal rechts van mij en die vriend links van mij (er zat dus nog één zitplaats tussen ons) Kwamen ze tussen ons in zitten, en ze stapten expres bij dezelfde halte uit. Toen begonnen ze ons achterna te rennen. Dus die vriend zo van ja blijf hier maar wachten, ik ga wel kijken. Hadden die gastjes gezegt: “Kom hier, gaan we die meisjes pakken” Toen hebben we bij een vreemde man aangebeld, ik stond echt te knikken op me knieën, toen hebben we haar vader gebeld (was in dezelfde straat, maar is een grote weg) toen is hij rennend naar ons toegekomen en heeft hij één marokkaan te pakken gekregen en hem helemaal verrot geslagen.
Echt waar ik ben nog nooit zó bang geweest. Ik voelde me echt machteloos, het was 6 jongens (tussen de 16/18) tegen 2 meisjes en 1 jongen (allemaal 11 of 12 jaar) (Hihi, dit is een beetje een verkorte versie van het verhaal want die jongens waren echt heel raar)

En bij horrorfilms. :see_no_evil:

ik ging bij me oma slapen ( oma en opa waren er niet). En ik zat die avond met me tante beneden een horror film te kijken ( me tante is niet veel ouder dan mij). Maar me tante heeft een keer ‘‘geesten’’ opgeroepen. geloofde er geen fuck van.
En op de tv stonden 3 poppen. 2 normale en 1tje : Als je die aandraait dan maakt tie muziek. Dus wij zitten heel bang die film te kijken. KOMT ER OPEENS MUZIEK UIT DIE POP! echt zo’n eng muziekje je kent het wel. Nou we konden niet meer, we waren zo bang!

ja
ook toen 5 jongens me gingen bedreigen me wat aan te doen en al begonnen waren toen ik perongeluk midden in de nacht helemaal alleen op de trein was…

up

mijn engste iets was met de urigeller toen op tv met die lepels…
het licht viel uit en die lepel viel van de tv egt eng!
x

toen een jongen werd neergestoken waar ik bij was
hij was niet dood
maar met ernstige verwondingen naar het ziekenhuis gebracht
damn wat was ik bang ö

oh en toen de takkenwijven me kwamen halen
of toen de enge gothics zaten te beven in een hoekje
[was niet helemaal helder]

ik bedoelde opa’s begravenis. maar dat had ik weggelaten. wat ben ik weer slim.
ik wijzig het even.

oh shit, ik zou echt doooooooooooooooodbang zijn
maarreh, dat vind ik wel heel leuk om te horen xD

up

toen ik hijgers aan de telefoon had…
elke avond.

toen ik in bed lag en het vreemde gevoel had dat er iemand naar me stond te kijken. maarja, ik dacht: 'aah, dat kan toch niet. en toen: ‘mmm, voor de zekerheid maar even kijken dan…?’ dus ik draai me om. staat daar echt iemand :expressionless: omg. ik schrok zo dat ik niet eens kon gillen! Toen ik beter keek bleek het mijn zus met een fotocamera te zijn. wilde ze een foto van me maken terwijl ik sliep ¬¬

oh, en toen ik zo stom was om 's avonds laat alleen langs de houtmaat te fietsen (zo’n weg vanuit de stad bij ons naar de fietsbrug, waar helemaal geen huis of wat dan ook is. en wat één van de beruchtste verkrachtplekken enzo is omdat niemand je hoort of ziet. want er zijn allemaal bosjes en dingen en een soort van half bos.) ik had geen zin om helemaal om te fietsen, want ik was al laat en het zou gaan regenen… Gaat zo’n hele freaky man mij dat hele stuk achtervolgen (ja hij achtervolgde me echt, ik heb het getest.) Echt ik was zooo bang! en toen vlak bij het eind liepen 2 vrouwen met hun hond. God, ik was zoo blij om die vrouwen te zien! ik kon ze wel omhelsen! dus toen was ik safe, want daarna kwam je weer bij de bewoonde wereld!