eng

wat is het engste of vreemdste dat je ooit hebt meegemaakt?

hoeveel wil je dr voor hebben?

:rainbow_flag:

ooohw sorry ik zie ineens dat ik dit bij verkoop heb geplaatst

haha

LOL XD

Toen ik in het midden van de nacht met me domme kop in een minirokje en plateau laarzen in een boom ging klimmen :pensive:’ Ik durfde er niet meer uit en was echt doodsbang (k was een beetje van de wereld af) Het klinkt dom maar als je heel hoog in een boom zit en er niet meer uit komt (en de schoenen en het rokje werkten ook niet echt mee XD) echt eng was het .

En toen ik met 5 andere mensen midden in het bos verdwaald waren en we het pad waren kwijtgeraakt , en het was 2 uur snacht’s
En toen maakte iemand de leuke opmerking ’ wie heb de blair with project gezien ?’ ik dacht echt dat ik dood ging . En dat moest dus een leuke dropping voorstellen NIET!

-

Toen ik mn make-up aan het doen was en er ineens een gigagrote spin voor mn neus bungelde… En geloof me hij was echt groot. Zo’n grote zwarte.

Brrrrrr!

Toen ik en mijn vriendin bedrijgd werden met een mes…

Toen we in de brugklas op kamp waren naar Londen en naar ‘The nogwat Tales’ gingen; een hele tentoonstelling met poppen. Ik heb sindsdien een trauma aan poppen. Ik haat poppen. Ze zijn eng.

ik was een x mijn haar aan het doen loopt er een hele dikke spin achter mijn spiegel die aan de wand hing vandaan!

me2 poppen zijn eng!!!

Toen de zus van mijn oma op mijn opa’s begravenis leek te zijn/was.
:astonished:
maarja, ik geloof niet in geesten. maar t was wel creepy en ik weet niet wat ik ervan moet denken…

toen ik in de vrije val van slagharen zat.
want er was 1 zo’n stoeltje waar die beveiliging zegmaar dicht bleef (er zat niemand in hoor).
dus ik dacht: ‘omg straks gaat die van mij ook niet meer open en dan moet ik de hele dag omhoog en omlaag’ :expressionless:

:’)

ooh dat is eng! ik heb ook in die vrije val gezeten!

haha ik was met een vriendin 5 dagen naar slagharen
en elke dag gingen we erin xD
ik heb mn kauwgom uitgespuugd van boven (ik dacht dat ik ging stikken) en toen lagen we helemaal in een scheur daarboven omdat het zo droog omlaag dwarrelde en toen ging hij opeens omlaag
ik kreeg haast geen lucht zo hard lachte ik xD

toen een man op een scooter opeens boos werd op my en me vriendin & toen hij ons ging achtervolgen en ging schelden ;$
dat was echt faking scary;| k’was toen nog naar iemand gegaan die op straat liep(A)

Toen ik voor het eerst de eerste 3 uur vrij was,
en er een inbreker in mijn huis was

en ik tegenover hem stond