Hi,
Ik ben letterlijk altijd moe en heb nooit energie.
Ik doe de kleinste activiteiten zoals opstaan om drinken te pakken al met de grootste moeite.
Het beinvloedt me schoolprestaties, ik heb gewoon geen energie om te leren, niks komt binnen. Ook verlies ik altijd me concentratie tijdens lessen en loop ik gewoon naar het bord te staren.
Al met al, het beinvloedt mijn prestaties en helder denken lukt ook niet.
Als ik in een goed slaapritme zit (op tijd naar bed en rond 9 uur slaap) ben ik overdag alsnog gewoon moe en zou ik in principe elk moment vd dag kunnen slapen.
Omdat ik altijd zo moe en bleek ben liet ik ong. een half jaar geleden me bloed testen en ik bleek bloedarmoede te hebben (heb dit vaker gehad vroeger). Hiervoor moest ik elke dag ijzer ofzo slikken maar na 2 weken ofzo hield ik me hier totaal niet meer mee bezig en verwaarlooste ik dit echt, vooral omdat het naar mijn idee niet hielp. Ik ben t wel van plan weer te gaan gebruiken, wellicht dat het toch helpt.
Het zou door mijn eetpatroon kunnen komen. Me eetlust is heel slecht. Meestal ontbijt ik wel (2 volkoren boterhammen of yoghurt met muesli). Middag eten soms (2 boterhammen, of iets ongezonds). Avondeten altijd (gezond). Ik eet amper tussendoortjes, en als ik tussendoortjes neem is het vaak heel ongezond.
Ik drink altijd water. Soms thee of sinaasappelsap.
Daarnaast ben ik ook depressief, misschien heeft me moeheid hier ook wat mee te maken.
Iemand ervaringen en/of tips?
Kunnen jullie wat tussendoortjes / lunch- / ontbijtmaaltijden achterlaten die energie geven? Geen ongezonde troep ajb. Ik ben trouwens allergisch voor noten.