Energie

Wie heeft er ook enorm veel energie op dit moment?
echt niet normaal, ik voel totaal geen moeheid, en heb zin om iets te gaan dóen, snap je? ik heb net een boterham met kaas, mayonaise en augurk gegeten omdat ik daar ineens zin in had en ik zit hier nu me dood te vervelen. meestal zou ik nu ff wat lezen en dan slapen of ff tv kijken ofzo, maar ik heb echt geen zin om nu te gaan slapen of over een half uur ofzo!
hebben nog meer mensen dit nu? ;p okee, doelloos, ik weet het. daarom staat het ook bij onzin.
xxx

Haha, ja ikkeeee. :astonished:
Maar dat heb ik wel vaker in de vakantie als de nacht aanbreekt haha.

hahah, hier precies hetzelfde, ik wordt echt hyperactief van 538 en dat al de hele week door

haha idd, dat heb ik meestal alleen in de vakantie. dan wordt ik echt een nachtmens. @ Zieafbeelding& @ HARAJUKULOVERxx; wat gaan jullie nu doen allemaal?

MWUHAHAH.
Mijn soort mensen :9

Ben altijd al een nachtmens geweest xd

haha @ vogelbekdier: ik heb dat dus alleen in de vakantie, tijdens school enz. dan heb ik te hard aan school gewerkt en school is gewoon vermoeiend, dusja ;p maar ik ben sowieso noooit een ochtendmens geweest, haha

Haha, ik heb ochtendmensen ook gewoon nooit begrepen. xd

Omg. Mijn A toets doet vaaaaag.

Dubbelpost =D

Ik niet :sleeping:
ben nog brak van bevrijdingsfestival :stuck_out_tongue:
maar normaal gesproken zall ik rond dit tijdstip té wakker zijn :stuck_out_tongue:
wacht… waarom ben ik nog wakker als ik moe ben?:stuck_out_tongue:

haha ik ook niet! wat ik wel heel vaak heb is dat als ik een film kijk die heeel lang duurt en dus de hele tijd ben ik aan het zitten en kijken dan ben ik wel heel moe en kun je me instoppen, haha. maar als ik dan bijv. even wat anders zou doen of gewoon even 10 min. volhouden zonder tv te kijken dan krijg ik weer energie en ben ik over mn slaap heen zegmaar!

i (L) nacht
alleen jammer van de dag die erna komt dat je helemaal kapot bent :’)
en ik verveeeel me nu al
er is echt niemand op msn
niks meer op tv
maar ik wil nog niet naar bed!

@beverr: ja idd, de dag erna is iets minder, maar ik heb dat meestal pas als ik dat een paar dagen achter elkaar doe dan krijg ik zo’n inzinking zegmaar.

Haha, nog steeds brak van het festival?
Doe je goed! xd
Gister niet geslapen ofzo??

Maar als je gewoon goed uitslaapt ga je er toch niet kapot aan?

Tot school weer begint, en je om 7 uur op moet staan terwijl je ritme nog steeds verkloot is…

Haha nou ik was om 2 uur thuis en kon daarna écht niet slapen :stuck_out_tongue:
en vanochtend ging de telefoon om 8 uur en die staat naast mijn hoofdeinde:P
en hij ging gewoon FRIGGING 3 KEER!!!
dus toen kon ik niet meer slapen:P

ik kan alleen echt niet uitslapen, en das balennn
sowieso kan ik niet tot 12 uur blijven liggen en
er zijn altijd nog 2 broertjes die voor de nodige
opschudding in t huis zorgen dat ik daar wel
wakker van word!

@_Colour: oke, dat is zó hatelijk als zoiets gebeurt! haha, had ik ook een keertje. ik was zó moe, ging paar dagen achter elkaar 3 uur 's nachts slapen en ik was er echt aan toe om uit te slapen. maar wat doen zo’n rothond om kwart voor 8 's ochtend; de héle tijd blijven blaffen, keihard. (ik heb persoonlijnk niks tegen honden, maar alleen iets tegen die hond) ;p

Aii, dat lijkt me echt rot als je niet kan uitslapen!

Ik had vorige vakantie, een vreselijk ritme van 6 uur slapen en 4 uur opstaan :’]
Toen die schooldag ging ik echt dood. O.o

ah vreselijk! echt rot dat je dan weer in je ritme moet komen.

ik ga maar van de pc af, maar nog niet slapen ;p hier is het nogal dood dusja! weltrusten alvast in ieder geval xxx