energie besparen (fit zijn voor het uitgaan)

Heee,

'S avonds met uitgaan wil ik het liefst zo fit mogelijk zijn, zodat ik lekker door kan feesten en niet gelijk moe ben. Hoe zorgen jullie dat jullie 's avonds fit zijn? Gaan jullie 's middags even liggen of juist 's avond? Of slapen jullie uit, eten of drinken jullie iets speciaals? Ik noem hier een paar dingen, maar was benieuwd wat jullie doen! Want ik vind het altijd zonde als ik moe ben haha;x

Ik dacht dat het ging over energie besparen qua in je huis etc :'D.
Maar uh, ik krijg energie van drank… Dus ik kan je niet helpen sorry!

haha, dat dacht ik ook!

Maar als ik een drukke dag heb gehad, ga ik voordat ik wegga 's avonds nog even in bed liggen en een uurtje of anderhalf uur even slapen/liggen.

hahaa dat lijkt er eigenlijk wel op idd, niet heel slim van me;p

pilletje pakken
nee grapje :’) gewoon voldoende eten en bodem leggen, zodat je de hele avond er tegenaan kan
slapen ervoor doe ik nooit, word ik enkel moe-er van maar verschilt mss bij iedereen

Van op bed liggen word ik juist moe! Ik snap ook niet dat mensen dat doen haha :cold_sweat: … Maar oke, ik probeer gewoon niet zo veel actiefs te doen overdag/'s avonds. Drank is ook een ‘goed’ idee om wakker te blijven, maar ik ben nog geen 16 en ik hou me keurig aan die regel ^^.

Goed eten

Ah de drankjes houden me wakker :upside_down_face:

Ik vind het best ernstig dat sommigen drank nodig hebben om energie te krijgen… Het komt gewoon zo raar over :’). (Maar goed, ik drink zelf nooit en ga ook nooit uit)

Ik slaap liever uit dan dat ik 's avonds nog even ga liggen, omdat ik daar ook inderdaad vermoeider uit kom dan ik was. Maar als ik 's avonds echt moe ben voor ik nog weg ga doe ik het soms alsnog haha. Bij het avondeten lekker pasta eten, veel koolhydraten om te verbranden. En inderdaad, alcohol kan helpen alhoewel ik van 1 wijntje juist slaperig wordt dus dan wel even moet doordrinken.