Ene kant lichaam breder/dikker dan andere kant?

Ik weet niet zeker of ik hier moet zijn maar denk het wel.

Een lange tijd geleden is me al opgevallen dat ik 1 kant van mijn lichaam dikker is dan de andere, kan het merken als ik met mijn handen me heup vastpak is 1e kant dikker dan de andere. En bij mijn benen kun je het gewoon zien.

Het is niet overdreven verschillend zodat andere mensen het goed zien hoor maar het irriteert mij gewoon een beetje.

zou ik dit nog hetzelfde kunnen krijgen op een of andere manier?

Dat heb ik ook :cold_sweat: heb je verder niets aan, ik weet ook niet wat ik eraan kan doen. Ik train beide kanten gewoon hetzelfde.

Haha, de meeste mensen zijn niet echt symmetrisch. Bovendien heb je ook altijd wel een voorkeurskant zeg maar. Bij de meeste mensen is ook een voet een fractie groter dan de andere voet en ook bij je handen is je voorkeurshand vaak dikker, want gespierder.

ahh dus ik ben gelukkig niet de enigste :grinning:, ik had er nog nooit iemand wat over zeggen ofzo XD dus ik dacht ik heb weer iets raars

heb ik ook hoor! mijn taille is ook aan de rechter kant iets minder “hol” dan aan de linkerkant en mijn armen verschillen ook qua spier. maar je gebruikt ook de ene arm meer dan de anders dusja, waarschijnlijk valt het mezelf alleen maar op

Ik ben ook best wel a-symmetrisch. Dacht dat het wel bij zou trekken met krachttraining, maar het verschil blijft overduidelijk aanwezig. Niet veel aan te doen.

Dankjewel allemaal! Ik zie nu dat het gewoon normaal is :upside_down_face:

Mijn linker bovenbeen en kuit zijn ook dikker dan de rechter