Enchantra.nl betrouwbaar?

Hallo!

Ik wil graag iets bestellen bij Enchantra.nl, maar ik weet niet of het 100% betrouwbaar is…
Er is een Sleek blush te koop op de website (Scandalous) die ik heel graag wil, maar hij is overal uitverkocht, en het was van een limited edition van vorig jaar. Ik weet dus niet zeker of ze deze serieus nog hebben, of als ze het daar gewoon opzetten en de website hartstikke onbetrouwbaar is.
Ik heb al een topic gelezen op Girlscene erover, en heel veel mensen zeggen dat het niet betrouwbaar is. Heeft iemand hier ook over getwijfeld en toch gedaan? En hoe is dat verlopen?

Groetjes, Rachel

ik heb daar wel besteld een keer en gewoon binnen gekregen

Ik heb er ook een paar jaar geleden een 88 palette besteld en was gewoon super! Toen wel betrouwbaar dus :grinning:

Ik heb er een aantal jaar geleden ook besteld, dat ging allemaal prima en ik kreeg het snel binnen. Ik meen ze ook eens real life gezien te hebben op de beautygloss party.

Dankjulliewel allemaal! :grinning: Ik denk dat ik toch 30 euro ga wagen :blush: want ik vind het wel echt supermooie producten!

xo

Ik heb daar meerdere malen besteld en omdat het redelijk in de buurt was mocht ik het ophalen ipv laten bezorgen. Top service daar!

Is volgens mij dikke prima! Hoor er in ieder geval veel positieve verhalen over en het is ook wel redelijk bekend.

Ik heb daar al meerdere keren besteld, nooit problemen gehad. Éen keer was mijn nagellakje daar uitverkocht, terwijl ik er wel voor had betaald; kreeg ik een duurdere toegestuurd als ‘sorry’ zegmaar !