enchantra.eu , ervaringen ?

Ik heb net (1,5 uur geleden) konad nail stemps bij enchantra.eu besteld.
heb meteen betaald met ideal ( geld afgeschreven) en krijg op de website een bericht dat ik een bevestiging toegestuurd kreeg met details. maar die heb ik niet ontvangen

dus vroeg ik me af hebben toevallig mensen hier eerder bij die site besteld ? en weten jullie of het een automatische bevestiging is of niet ?
als dat het niet is hoef ik me geen zorgen te maken :slightly_smiling_face:

Ik heb er een keer een make-up pallet besteld :slightly_smiling_face: gewoon netjes binnengekregen en ze hadden er een gratis nagellakje bij gedaan !
misschien dat je het mailtje later binnenkrijgt?

oke dankjewel :slightly_smiling_face:
ik hoop het

ik had daar ook een xtje konad nail art bestelt , heb de besteling ook netjes binnen gekregen :wink:
dus niks om je zorgen om te maken denk ik :slightly_smiling_face:

oke mooi :slightly_smiling_face: welke had jij besteld ?
ik bestel nu set t :slightly_smiling_face:
maar had jij een bevestings mail gekregen ?(A)

Ik had de special set , dat is die roze :slightly_smiling_face:
uhh ik weet t niet cker maar volgensmij had ik geen bevesteging mail gehad ,
‘’ .

Beetje te laat he?

wat bedoel je met "beetje te laat he "?

@ joanne15
oh die is ook mooi :slightly_smiling_face:
maar ik heb het nog nooit gedaan dus ik dacht ik bestel eerst zo basis set :stuck_out_tongue:

Jaa , ik had het ook nooit eerder gedaan , maar vond het er zo leuk uitzien dat ik maar een grotere set had genomen ,
het is erg mooi , & ook leuk om te doen maar als je die image plates niet besteld dan is het op een gegeven momen ook niet meer leuk ,
ik heb er 6 ofso. :slightly_smiling_face:

oh leuk ik heb die set met stempel, dat mesje ding , imgage plates 36, witte en zwarte stempel lak, en topcoat

en ik ben van plan als ik het een paar keer gedaan heb nog 2 ofzo bij te bestellen :slightly_smiling_face:

welke nummers heb jij dan of weet je dat iet zo uit je hoeft :stuck_out_tongue:

hihi , nee k heb geen idee welke :stuck_out_tongue: