En zó wordt het later bij mij thuis.

Ik begin met een studie in Amsterdam. Ik hoop dat ik een superleuk studentenleven heb. Het lijkt me leuk dan een jaartje stage te lopen in Londen. Dan slaag ik hopelijk en hoop ik werk te vinden in Londen en daar een paar jaar te wonen. Ik hoop echt dat ik dan nog samen ben met mijn vriend. Dan zou ik graag trouwen en 4 kinderen krijgen! Ik kom zelf uit een groot gezin en ik vind het heerlijk. Dan hoop ik dat ik een leuke baan heb en mijn familie vaak zie. Misschien verhuis ik dan ooit nog terug naar Nederland om daar rustig oud te worden met mijn lieve man. Ik hoop dat ik nog veel van de wereld kan zien en dat ik dat aan mijn kinderen kan leren, dat reizen belangrijk is. Ik hoop dat ik goed en succesvol word in mijn werk en dat ik het ook echt leuk vind. Ik hoop dat ik gelukkig word!

Leuk om te lezen hoe mensen hun toekomst voor zich zien!

In een leuk appartementje in Amsterdam, Den Haag of ergens in het buitenland. Geen gebonden leven, dus niet getrouwd en geen kinderen. Ik sport iedere dag en fiets naar mijn werk. Een beetje een hippie-leventje. Verder probeer ik iedere dag een nieuw recept uit. Ik heb een goedbetaalde en leuke baan, maar heb nog genoeg tijd voor een sociaal leven.

Ik heb mijn hbo diploma en dan begin ik met een jaar highschool of een jaar werken in het buitenland waardoor ik me talen goed spreek en een ervaring rijker ben. En dan ga ik iets in makelaardij of binnenhuisarchitectuur (of iets met mode) doen en wordt erg succesvol. Een carrièrevrouw. Ik emigreer naar Zuid-Frankrijk of Spanje bijvoorbeeld en vindt daar een handsome, ambitieuze man. Dan nemen we een leuke golden retriever of labrador en leven een jetset leven en wonen in een modern ingericht penthouse met kleuren als zwart en grijs en aardetinten, met open haarden, waterbed, inloopkast en grote keuken met zo’n Amerikaanse koelkast en kookeiland, en jacuzzi op ons grote balkon en uitzicht over the beachh. We krijgen geen kinderen maar adopteren één kind, maar wel pas op latere leeftijd. Want eerst stort ik me op me carrière en reizen mijn vriend en ik veel naar buitengewoon mooie plekjes met witte zandstranden etc. en gaan we vaak uiteten en uit. En we hebben een boot en mooie auto’s en mijn eigen lovely Vespa gaat ook mee. Ik koop voor me ouders een vakantiehuisje zodat ik die ook genoeg zie.

(misschien niet echt realistisch, maar wel mijn droomleven)

Een leuk huisje in Den Haag met die éne jongen. 2 kindjes, een meisje en een jongen. Leuk modern ingericht met zwart witte muren, en rode assesoires. Een langharige chihuahua en een katje.
Ik werk als nagelstyliste aan huis.

oke een huis
in zwolle
ik en thijs
we hebben 17 kinderen, gewoon omdat we zo veel van kinderen houden.
We hebben een eigen studio in huis, waar alle instrumenten staan.
Alle kinderen houden van muziek maken en het is dus altijd een groot muziek feest in huis.
alle kinderen hebben rood haar natuurlijk.
op 1 of 2 na, die hebben zwart van mij geërfd.
het is mooi groot en kleurig maar ook weer niet te kleurig.
en
dat is het
x]

ja!

of ik wil er 1 of ik wil er 17
want
2 of 3 vind ik zo standaard
en 4 is dan zo wenig
en tis all or nothing x]

Een leuk huis samen met mijn vriend. Net buiten en centrum van de stad. 2 kinderen en een goede baan. Ik hoop dat een moderne moeder word. Die haar werk en prive goed kan combineren.
Verder hoop ik nog steeds zo gelukkig te zijn met mijn vriend als ik nu ben!

hahahah griet
zo leuk x] met thijs 17 roodharige kindjes
ik hoop het voor je x]

Ik woon in een mooi huis, in of in de buurt van mijn eigen dorp, liefst niet in een stad. Daar woon ik met mijn man. 1 of 2 kinderen, misschien 3. Misschien 1 kindje (of meer) adopteren.
Ons huis is redelijk modern ingericht, maar wel gezellig, warme kleuren, gemengd met wat frisse kleuren. Het huis heeft liefst ook een tuin erbij.
Verder heb ik een leuke, goed betaalde baan, zodat ik mijn kinderen kan geven wat ze nodig hebben. En ik hoop dat ik veel kan reizen.
Ohja, we hebben ook een hond, of twee, een grote en een kleine.
Echt zo’n perfect huisje boompje beestje leventje =)

Ik ga eerst mijn studie afmaken en daarna een jaar reizen en daarna nog een andere studie doen en op kamers in een grote stad en dan ben ik ehm ik denk 25 als ik klaar ben. Dan ga ik met mijn man in een groot ruim ouderwets huis wonen in the middle of nowhere, maar ook weer niet helemaal, want de supermarkt staat op de een of andere manier wel op de hoek hehe. We hebben 5 kinderen of een minder en ik werk dan fulltime en mijn man werkt ehm niet zoveel x] die doet het huishouden (a) en zorgt voor de kinderen enzo.
We hebben zo’n mooie grote open keuken en zo’n ouderwetse houten vloer en zo’n hoog plafond en ook een hele grote tuin met schommels, trampolines enzo. Het is altijd heel gezellig en we gaan veel op vakantie en veel reizen met het hele gezin. Doen we gewoon.
nou dat was het wel ongeveer

haha nou dan wens ik je iig alvast veel succes bij de bevallingen :"]
of naah bij de 10e vallen ze wsl gewoon uit xd

Ehm.
Ik hoop een apartement in scandinavie of Japan.
Ik neem geen kinderen.
T liefst ben ik een loner.
Ik neem een kat. zown Winston…
Ach fok dit man :’)

Eerst mijn mbo afmaken, daarna een goede hbo kiezen die bij me past en waar ik gelukkig van word en gaan genieten van het studentenleven dus veel feestjes, terrasjes etc. Goed betaalde maar vooral leuke baan vinden en samen met mijn vriend een huisje kopen in Amsterdam (desnoods Den Haag of Rotterdam) ingericht in Riviera maison stijl en het liefst dichtbij het centrum maar wel in een wijk waar we een tuintje achter het huis hebben. Genieten van het jong zijn, vaak uiteten, op vakantie, steden bezoeken, terrasjes pakken en gezellig vrienden op bezoek laten komen om te blijven eten. Waarschijnlijk trouwen maar dat hoeft niet perse, maar zeker wel kinderen! het liefst 2 maar 1 of 3 mag ook , haha niet meer. Als we kinderen hebben werkt mijn man fulltime en ik werk er half bij maar we maken wel veel tijd voor elkaar. Verder mijn kinderen veel meegeven van verschillende culturen en mensen. Ook is iedereen bij ons in huis altijd welkom. Nog steeds leuke dingen ondernemen en samen met mijn man of vriend gelukkige oudjes worden die modern zijn en nog steeds van het leven genieten - uiteten, vakanties etc - .

Jaa, zo denk ik ook, en iedereen kijkt me raar aan daarom :’)
1 vind ik niet leuk, voor mezelf en dat kind niet. 2 ook niet. Stel dat ze het nou net toevallig niet met elkaar kunnen vinden. 3 vind ik gewoon stom, 4 ook.
Dus ik doe er gewoon 5/6/7. Of gewoon geen. 17 wordt me te veel, hahahaha. Ik zie dat echt al gaan met z’n allen. Hoe wil jij op vakantie gaan later? :'3

bijna niemand wil kinderen.

Ik weet niet of ik vaak thuis ga zijn, want ik wil de journalistiek in en daarvoor het liefst zoveel mogelijk plaatsen bezoeken en mensen ontmoeten. Ik wil graag een lekker warm, knus huisje met één grote, dikke kat. Een heerlijke stoffen bank, ik denk in 't bruin met veel kussens. Wel met witte meubels, maar de muren geverfd in rosé en bruintinten - misschien met een lief bloemetjesbehang. De kat gaat natuurlijk overal mee heen, en als dat niet kan blijft hij bij een van mijn beste vriendinnen die om de hoek wonen. Een relatie? Hm, I don’t know if I’m cut out for them, maar als het op mijn pad komt wil ik er zeker werk van maken.

Wanneer ik dan finally gesettled ben wil ik 't liefst één kind. Ik droom, as per usual, van een dochtertje. De vader (hoeft niet per se mijn vriend te zijn) is donker en daardoor heeft zij dus een getinte huid (en lichte ogen, zoals ik). Ik denk dat relaties come and go, maar ik hoop toch ooit de liefde van m’n leven te vinden. Tja, da’s een beetje mijn future. Sorry voor het gebruik van Engels. Can’t help it.

Een leuk huis met genoeg ruimte, waar weet ik nog niet. Een of twee kinderen en een man. Het is modern ingericht, met overal beeldjes, fotolijstjes en dat soort dingen. Er moet(en) een/twee kat(ten) en een witte chihuahua rondlopen.
En een gezellige sfeer natuurlijk :grinning:

Het liefst met een zwembad in de tuin <3

Een leuk, redelijk groot huis ergens. Liefst ergens in een dorp naast een grote stad. Dan zou ik wel 2/3 kinderen willen, 2 jongens en 1 meisje, of 2 meisjes en 1 jongen, ik zie wel wat eruit komt. Ik zou ook nog 1 of 2 katten willen, een Europese korthaar ofzoiets dergelijks. Goede inkomsten, om het huis mooi in te richten.

Een leuk appartement in Rotterdam met twee kinderen. Parttime job en een sociale leven. En misschien een poesje erbij. Ik verwacht niet te veel van het leven.