En zó wordt het later bij mij thuis.

Hoihoi!

Ik was eigenlijk wel benieuwd naar het beeld dat jullie hierbij krijgen.
Denk daarbij aan de sfeer, inrichting, omgang, je baan, etc.

Oh ik zal zelf even beginnen natuurlijk.
Bij mij thuis wordt het later een mengelmoes van culturen, en de deur staat altijd open. Iedereen loopt naar binnen en buiten, en wie er zin heeft blijft mee-eten want ik kook standaart voor veel mensen. Er zijn altijd lekkere hapjes enzo.
Verder lekker veel kleurtjes, wel warm. En geen banken. Of naja, misschien één. Maar ik wil gewoon heel veel grote kussens op de grond met een lage tafel, waaraan we dan eten. Er staat altijd muziek op en het is gezellig enzo. De waterpijp staat altijd klaar, en boven verbouw ik m’n eigen wietplantjes.
Met zo’n 5 kinderen, want dat is gezellig. Of 6, ook goed. Oh en het is in een leuke wijk in Amsterdam.
Ohjaa, en m’n baan. Ik doe iets met muziek dan, denk ik. En erbij nog iets met nagels, make-up en haar in één. En ik ga níet voor een baas werken. Gewoon níet.

Mits ik het me kan veroorloven, ik hoop van wel, en mijn vriend - ik ga niet trouwen want heb niet het idee dat dat ook maar iets toevoegt aan m’n leven, alleen maar ellende - het er ook mee eens is. Maar dat laatste komt wel goed, daar ga ik gewoon naar op zoek :’)

Als me nog wat te binnen schiet voeg ik het nog wel even toe.

haha, nou ik denk een leuke man en 2 of 3 kinderen. een mooi huisje in een dorp en t liefst vlak bij een stad. en voor de rest gewoon een goede baan enzo, maar ik denk dat dat vrij standaard is allemaal :stuck_out_tongue:

Ik heb eigenlijk niet het idee dat ik later echt een huisje krijg.
Meer een appartement in een grote stad, waar ik met een vriend of vriendin in woon. Ik zie mezelf niet in een vaste relatie en ook niet met kinderen.
I guess I’ll see how it turns out to be.

Een mooi huisje net buiten een stad. Balkon. Veel planten. Houten vloer. Gebroken witte muren. Meubels in aardetinten. Kussens, veel kussens. Veel ramen. Klein tuintje.
Geen kinderen. Twee of drie katten. Vaste relatie.

Een leuk klein modern ingericht huisje. Net buiten het centrum van de stad. Strakke kleuren. 2 britse korthaar katten. Vaste relatie. Balkon. 2persoons hemelbed. Geen kinderen

Een leuk klein modern ingericht huisje. Net buiten het centrum van de stad. Strakke kleuren. 2 britse korthaar katten. Vaste relatie. Balkon. 2persoons hemelbed. Geen kinderen

mm, eerst wil ik in een appartement wonen, in de stad boven een leuke winkel. strak maar ook schattig ingericht. met licht bruin- oud roze - wit. en een chihuahua + bordercollie. en de rest zie ik allemaal wel :slightly_smiling_face:! die bordercollie pas in een ander huis, met een grote tuin en balkon.

Een schattig klein appartement, in een grachtenpand in amsterdam met balkon. zwart, wit, grijs, rood, donkerbruine houten vloer, strak ingericht. als het kan split-level, dat is zó mooi. 1 rode kater. een baan bij een bedrijf in de media. een vaste relatie.

ik kan het niet schrijven maar tekenen ofzo weetje xD

Een modern ingericht huis met een grote tuin, in het dorp waar ik al m’n hele leven woon. Genoeg ruimte, maar niet té groot. Een hond en een kat. Een vaste relatie, geen kinderen. Het liefst zou ik nog contact hebben met m’n beste vriendin die hopelijk ook dichtbij blijft wonen.

Een lief vrijstaand huis in Eindhoven, met strakke paarse, grijze en zwarte accenten. Daar woon ik dan met mijn man en in het weiland achter ons huis staan 2 paarden. hmm, de rest weet ik nog niet.

geen idee… daar denk ik nog niet aan (A)
ik zie wel wat de toekomst brengt
(nee ik heb geen toekomstbeeld ik kan me niet voorstellen
hoe het zou zijn later, het verandert nl. per dag)

mijn toekomst is eigenlijk hoe ie nu is, klein appartementje in amsterdam met vriend, geen kinderen, katten, wil eigenlijk alleen nog een hond maarja beiden te weinig thuis :frowning_face:

Hmm mijn toekomst
Eerst een mooie residentie in Parijs terwijl ik aan het studeren ben, met veel vrienden en feestjes. Als ik klaar ben met studeren een groot huis in Parijs of Londen, ligt er aan wat mn vriend ook wil etc. Een beetje new england achtig, met grote witte huizen, mooie bloemen en een deur die altijd open staat voor vrienden en vriendinnen.
Een prachtleventje!

Op kamers in New York of LA, ik ben dan nog aan het studeren samen met mijn nicht. Uitgaan, parttime jobs. Na het studeren een huisje zoeken in Texas, gewoon een simpel huisje genoeg voor mijn vriend en ik en twee extra kamers voor kinderen :grinning:
Of ik kom gewoon weer terug in Nederland en ga wonen in Amsterdam haha.

maar we zien wel :wink:

uhm oke, dit is mijn toekomstbeeld.

Als allereerst hoop ik af te studeren, en een goede baan te vinden … zodat ik even flink kan sparen.
Dan hoop ik met mijn vriend een camper te kunnen kopen, en er een jaartje tussen uit te gaan, veel landen bezoeken en culturen meemaken, en vrijwilligerswerk doen.
Als we daar van terug zijn moet het echte leven beginnen, dan wil ik op zoek naar een mooi vrijstaand landelijk huis in een dorp vlakbij een grote stad.
Ik wil graag twee of drie eigen kinderen, en een kindje adopteren.
Het huis moet modern maar toch gezellig worden ingericht.
Verder hoop ik dat ik het later breed genoeg heb om mijn kinderen veel van de wereld te laten zien.

:grinning:

Wit groot huis in franse stijl met een rond balkonnetje voor. In de tuin een vijver met zwanen erin. En ik wil 2 varkentjes. Ik heb een prinsessenbruiloft gehad en woon samen met mn hondje, 2 of 3 kinderen en man.
Het huis van m’n ouders (waarin ik dus nu woon) vind ik ook echt heeeel mooi, dus dat zou ik ook wel over willen kopen haha :angel:

het is dat ik al ga samenwonen binnenkort en ik heb al vage ideeen hoe het waarschijnlijk gaat worden :stuck_out_tongue:
mijn vriend word trainer en gaat zijn eigen vechtschool openen, daarbij werkt hij wel, maar zo`n school kost veel tijd en daar zal ik hem bij moeten gaan helpen… ik ga zelf voor visagiste leren en ik hoop dat ik wel wat vast werk kan krijgen maar daarbij losse opdrachten kan doen :slightly_smiling_face:
we gaan nu in een appartement wonen, en we moeten een vloerbedekking gaan leggen… dat word een rustige, lichte tint die niet te besmettelijk is en waar alles bij past… qua meubels… tsja… we moeten het nu hebben van wat we kunnen betalen en krijgen :stuck_out_tongue: ik heb wel al een mooie donkerrode hoekbank en mijn vriend heeft een mooie zwarte salontafel die wel goed bij elkaar passen… we mogen helaas niks aan de muren hangen, anders had ik wel graag wat leuke foto`s enzo opgehangen… maar ik ben heel erg benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien :stuck_out_tongue:

Ohja en ik ben advocate of psychologe van beroep.