En wat nu?

ik vind een jongen die ik al een tijdje ken erg leuk.
We zijn nu zeg maar gewoon vrienden enzo maar paar weken geleden met uitgaan stonden we te dansen enzo en werd best close, en toen begon hij me opeens te zoenen wat ik natuulijk niet erg vond(A) daarna nog ergens zitten chillen en wou hij ook mn hand vast houden en steeds smsjes sturen,…maja met uitgaan ben je niet echt nuchter dus weet niet of hij het echt meent of dat het door de drank komt… op msn hebben wel wel eens gesprekken over film enzo beetje standaard allemaal.
kreeg vandaag wel nog een smsje gehad van hem waar we een tijdje over doorgingen smsen maar uiteindelijk zei hij van haha het gaat weer nergens over he:P maar dat bedoelde hij niet serieus.

Maar waar ik mee zit is dat ik niet durf te vragen of hij wat met me wil gaan doen of mij ook leuk vind, ben bang om afgewezen te worden

Weet iemand wat ik kan doen?

Probeer je over die angst heen te zetten…anders kom je er nooit achter of hij je ook leuk vindt.

Sms dan een keer: Zin om vanavond iets te doen?

Volgens mij vind hij je leuk.

idd…
sms hem gewoon is spontaan of hij wat wil doen zoals ook al hierboven ergens werd gezegt…
nee heb je en ja kun je krijgen wat heb je te verliezen?

Ik kan me wel over die angst heen zetten maar ben wel bang mocht hij me niet leuk vinden dat ik hem dan verlies als vriend dat hij zoiets heeft van nou daar wil ik niet meer mee bevriend zijn:S

[in mijn oren tenminste…;$] het klinkt inderdaad
echt alsof ie je leuk vindt!
ik bedoel, hij zal echt niet met al zijn vriendinnen zeg maar,
veel sms’en enzo. en volgens mij is dat: ‘het gaat weer nergens
over’ wel een compliment dat jullie het gewoon heel
goed kunnen vinden en gewoon lekker kunnen kletsen…
okay, ik weet er ook geen bal vanaf,
maar ik zou hem inderdaad een keer heel relaxt vragen
of hij vanavond een keer wat wil doen ofzo,
en dan zijn reactie afwachten.
jullie zijn sowieso al vrienden,
dus dan kun je tijdens die ‘date/afspraak’ een
beetje uit gaan vinden of ie je leuk vindt,
d.m.v. van een beetje flirten, of misschien zoenen…
[zeg ik dan nu wel makkelijk, ik zou het ook niet durven hoor. :$]

Just ask. Ik denk wel dat hij je ziet zitten, anders praat /smst een jongen niet zoveel, toch? Ik weet niet of je zag of hij heel erg dronken was zegmaar of dat hij nog een beetje redelijk kon nadenken, want ander zou hij je niet voor niets zoenen? :].
En stel je nou voor dat hij je eigenlijk niet leuk vind, kan je altijd nog iets zeggen in de richting van ik wil nog wel vrienden blijven.

ik denk wel dat hij je leukt vind, hij kan zich van dat zoenen vast nog wel herinneren en meestal als jongens dat niet meenden ofzo gaan ze ineens heel erg raar doen. Zeg gewoon dat je de vriendschap niet wilt verpesten! En gewoon vragen! Gewoon zorgen dat er geen ruzie ofzo ontstaat dan gaat die vriendschap ook niet over.