okee lieve allemaal.
najaa meestal schrijf ik nooit op het forum en lees ik alleen maar anderen hun problemen, maar ik heb nu een probleem waar ik echt geen raad mee weet,
alsjeblieft willen jullie me helpen?
nou het zit zo: ik heb een hele leuke jongen leren kennen twee jaar geleden, we hebben best wel wat meegemaakt mijn vriendin vond hem ook leuk, hele erge ruzies najaa hij voelt wat voor me. & ik voel wat voor hem… maar nou deed ie innees heel droog tegen me op school & der kwamen kleine irritaties die dag waarschijnlijk omdat we allebei chagereinig waren… maar ik ben toen heel erg tegen hem uitgevallen & heb dingen gezegt die echt niet netjes zijn… ik zei dat ie mocht doodvallen & dat ik hem helemaal zat was… ik weet het echt een hele grote fout… meteen daarna stuurde ik een bericht met sorry het spijt me ik had echt niet zo mogen doen, hij reageerde woedend natuurlijk, en dezelfde avond nog een keer geprobeerd geen reactie & op school ben ik naar hem toe gegaan, en gezet van het spijt me echt, maar hij vernederde me gewoon in een volle gang… dus ik gister hem weer eer sms’jes sturen… maar hij heel boos terug sms’en… ik weet gewoon niet meer wat ik kan doen om het goed te maken vandaag heb ik geen goedmaak actie geprobeert… want ik weet echt niet hoe ik hem nog kan bereiken… en hoe ik dit moet gaan oplossen… hij zit bij me op school dus ik kom hem veelste vaak tegen… & ik weet echt niet wat ik hier nou nog mee moet… ik hou echt zo veel van hem, & alles wat wij hadden kan toch niet zomaar wegzijn? help me alsjeblieft ik ben echt ten einde raad!
xxxxx