En voor ik het weet is hij verliefd.

Hee,

Ik heb dit probleem nu al een aantal keer gehad:
Ik kom in contact met een jongen, we smsen wat. Het klikt. We meeten een x met zn tweeen of in een groep. Uit het niets … BAM! … zoent hij me, en voor ik het weet is hij verliefd en verwacht hij van alles, en weet ik niet meer wat ik moet doen!
Aangezien ik hem wel heel leuk,lief,schattig,knap&grappig vind, maar geen vlindertjes/kriebels/hamsters in mn buik voel!
hebben jullie dit wel eens gehad & hoe ging dat verder?
Dit is zeker al de 6e x dit jaar dat dit me gebeurd.

waarom bestaat er nou geen toverdrankje waar je echt verliefd van word?

x

bijvoorbeeld: heeft hij me getikt op hyves: … denkt 's avonds alleen maar aan … (mij)

en dan denk ik aan de ene kant: aaah wat lief! en dan: kut, wat moet ik nou terug tikken, want ik voel niet exactly hetzelfde!

Dat is vervelend, bij mij is het meestal andersom :stuck_out_tongue:

Maar wat ik meestal doe is gewoon een beetje proberen afremmen, niet te veel meeflirten, niet te veel hoop geven. Wachten tot je het zeker weet

Be honest :slightly_smiling_face:

& voor de volgende keer, probeer het allemaal wat rustiger aan te doen… Misschien gaat alles wel te snel voor jou & loop je daarom altijd er achter aan met je gevoelens, om het zo maar even te zeggen :wink:

ik begrijp wel wat je bedoelt! echt kut ;(
maarruh… gewoon terugkrabbelen dat je niet hetzelfde voelt
nee, grapje, dat kan iedereen lezen :stuck_out_tongue: maar als bericht (wat dus privé is) of in het echt tegen 'm zeggen… dat is wel zo eerlijk…

Wees eerlijk, hoe moeilijk het ook is.
Ga gewoon niet in op zn geflirt, uiteindelijk bekoelt het wel.
(tenminste, dat zegt mijn ervaring)

Heb het ook wel gehad,…
Gewoon eerlijk zeggen dat je hem een toffe gozer vind, maar niks voelt op gebied van liefde n_n

Als je hem niet leuk vind waarom zoen je dan.
Je lokt het een beetje uit zo.
Maar wat iederee al zegt, niet meeflirten enz.

Bij mij kwam het vanzelf. Hij was al verliefd, maar ik hield hem wat op afstand. Ik kende hem niet zo goed, en zag het niet echt zitten om met een vriend van mn neef te gaan. Beetje later kwamen bij mij ook de vlinders, en nu ben ik alweer een tijdje super gelukkig met hem!

Dus, misschien heb jij ook gewoon wat meer tijd nodig?

Idem :zipper_mouth_face:

anyway. gewoon een beetje afwachten, misschien komen die gevoellens er wel.

ik vind hem wel heel leuk!
daarom zoende ik terug!
ik ben alleen niet verliefd!
en niet meeflirten, dat vind ik zooo moeilijk.
Aangezien ik bang ben dat ik hem dan helemaal afstoot, en dat hij me op een gegeven moment niet leuk meer vind, terwijl ik hem dan juist meer dan leuk ga vinden!
snap je?