En nuu..?

oke, al een tijdje ken ik via via een jongen ik vind hem echt super knap ( heel veel meisjes ) maar verder ken ik hem helemaal niet ofzo. Zaterdag avond ging ik samen met mijn vriendin uit we gingen met de trein van DenHaag naar Amsterdam verder niks bijzonders tot dat ik opeens hem ( ik noem hem even F ) met een paar vrienden letterlijk tegen het lijf loop! Toevallig ken ik zijn vrienden wel heel goed dus hebben we even ’ gechilt ’ op het station met zn alle want we hadden net onze trein gemist… Het was echt heel gezellig en ik heb zelfs ook even met F gepraat! Naja na een half uur moesten hun weg om de bus te halen. F zei voor de grap; Ja ik kom jullie straks wel op halen met de fiets anders moeten jullie met een taxi en die mannetjes zijn altijd maar eng, Ik had F’s nummer allang een keer van zn hyves opgeslagen in mijn telefoon, dus ik greep mijn kans en smsde hem dat hij ons straks echt moest komen ophalen omdat het zou gaan regenen, als grapje bedoelt natuurlijk maar zo had ik iets om te smsen! ik vond het echt super eng vond want verder kende ik hem helemaal niet. Gelukkig kreeg ik meteen een smsje terug en toen hebben we die avond nog een beetje gesmst. Ik was echt helemaal blij want ik vond hem gewoon echt helemaal geweldig! Maar nu… hoor ik dus helemaal niks meer van hem. ik ben zo iemand die vind dat jongens de eerste stap moet zetten, gewoon om het feit dat ik bang ben om afgewezen te worden… dus smsen durf ik niet, nu zulle jullie wel denken van waarom durfde je het eerst dan wel… omdat ik toen een reden had om hem te smsen en dat heb ik nu niet… Echt ik ben hier zo’n schijterd in! Op msn zegt hij ook al niks… En ik vind het zo stom om opeens Hey te zeggen omdat dat altijd zo standaard is… Mijn vraag dus aan jullie, weten jullie iets orgineels om tegen hem op msn te zeggen? wat ik btw heel erg eng vind… maaar ik vind dat ik het gewoon moet doen anders komt er natuurlijk helemaal niks van sooo wat heb ik te verliezen! Bedankt voor het lezen want ik zie nu pas dat het een heel verhaal is geworden…

ik hoop niet op negatieve reacties ofzo [a] xxx

Das moeilijk ehm ff denken, misschien iets wat weer neer komt op die avond. Zodat hij daar aan terug denkt. ofzeu, ikheb echt geen idee maar ik ga dit wel volgen :grin:
suc6 :wink:

dankje voor je reactie!
ik heb trouwes iets heel doms verzonnen ,
maar anders weet ik het gewoon echt niet ;p

ik : Heej ik wist helemaal niet dat ik jou op msn had!?

haha ik weet echt heel fout,
maar ik heb nog nooit met hem op msn gepraat
dus dan kan ik dat wel zeggen toch?
of is het toch heel fout…?

Niet dat zeggen ^^ Dan lijkt het of hij je niet boeit.
En jongens vinden initiatief van een meisje ook best leuk hoor. Je kunt toch gewoon beginnen met praten, ookal is ‘Hey’ standaart? Als er een leuk gesprek uit ontstaat kan je gewoon vragen of hij een keer wat leuks wil doen =)

Hmm ja dat is ook wel zo,
maar ik dacht juist ik doe een beetje hard to get weetje wel haha

hij moet gewoon online komen…

Jongens snappen dat hard to get niet :’)

Nee, tru. Jongens doen zelf hard to get zonder dat ze het doorhebben of uberhaupt te weten wat het is, lijkt wel. De ene keer word je overladen van aandacht, de andere keer doen ze alsof je zo van de aardbodem bent gesodemieterd. Ja je moet ook niet elke keer als hij online komt beginnen met praten, maar dat is meer omdat zij dan niet zoveel te doen hebben en dan is het voor hun niet boeiend meer.
Maar over zulke kleine dingen moet je niet nadenken, doen zij ook niet. En ze weten en snappen dus ook niet dat jíj dat wel doet.

Je kunt hem ook smsen: hee, lang niet gesproken! Alles goed? Heb je een leuke vakantie gehad? of Heb je al weer school? Dan heb je een begin en misschien gaan jullie dan weer zo leuk smsen :’) hetzelfde kun je natuurlijk ook op msn zeggen. Ik hoop voor je dat het lukt!

yes yes yes yes

ik heb gewoon heeej gezegd &
we hebben de hele avand gepraaat [a]
Op het laatst zei die ; ik spreek je nog xkusje’s
dus hopelijk wordt het ooit wat tussen ons… haha

bedankt voor jullie reacties!