En nu?

Ik had een vriend ( Het is uit sinds vorige week donderdag) En ik vind hem nog steeds super leuk!
Dat heb ik gister ook tegen hem gezegd en gevraagd wat ik kon doen zodat hij me misschien weer leuk zou vinden maar hij zij dat hij dan zou denken dat dat gevoel van toen we net hadden niet weer zou krijgen… hij zij ook dat hij het had uitgemaakt omdat we niet zo vaak praatte ( het was meer de hele tijd zoenen;x)… ik ben echt hopeloos verliefd op hem, toen dacht ik vandaag ( vanmorgen) misschien kan ik 'm terug krijgen door naar hem toe te gaan en met hem te praten maar toen zag ik 'm met iemand anders zoenen!
Ik weet niet wat ik moet doen.

Hem gewoon vergeten?
Ik ben nu echt hopeloos en weet niet wat ik moet doen ;|

Aan de hand van wat hij tegen je zei en het feit dat hij met iemand anders gezoend heeft: Ga verder met je leven.
Zat andere jongens die jou vast wel zien zitten.

Dat ja. ^ Je verdient dan wel beter.

Hmm oke… bedankt :slightly_smiling_face:

Maar ik snap wel dat het moeilijk is!

Wissen die handel. Moeilijk, maar waarschijnlijk wel makkelijker dan achter hem aangaan terwijl hij het niet wilt.

Wat vervelend voor je meid… maar aangezien hij nu alweer met iemand anders gezoend heeft, laat wel zien dat hij jou niet echt mist.
Je verdient beter!

Het beste lijkt me inderdaad om hem te vergeten als hij al zo snel iemand anders zoent…