en nu ???

laatst was ik bij een vriendin(ik noem haar ff 1 om het makkelijker te maken) samen met een andere vriendin(vriendin 2) er ware ook een paar jongens bij, onder andere ook de ex van 2. 2 zij dat ze hem niet meer leuk vond, en dat ik er dus gewoon mee kon flirten als ik wou, dat heb ik gedaan, maar op het einde van de avond bleef ex( zo noem ik hem) slapen bij vriendin 1, waar ik ook zou slapen. die nacht hebbe we gezoend. de volgende ochtend ging ik met 1&2 winkelen en vertelde ik 2(&1) dat ik ex had gezoend(vooraf heb ik nog duidelijk gevraagd of ze hem echt niet leuk vond, maar ook nu weer gaf ze aan helemaal over hem heen te zijn).
maar nadat ik het 2&1 had verteld gingen ze met zn tweeën de hele tijd smiespelen en apart staat en op ping en msn, praten met ex zonder mij erbij te betrekken. en ze zeiden ook de hele tijd dat ex zoiets noooooit zou doen enzovoort. de volgende dag op msn kwam ik er bij toeval achter dat 2 uit het niets weer verkering had met ex, en toen ik ernaar vroeg deed ze heel schijnheilig en beweerde dat ik nooit naar haar gevoelens naar ex toe had gevraagd. ook ex deed ineens heel afwezig, alsof ik iets fouts had gedaan.
en nu sluiten 1,2 en ex me een beetje buiten. ze praten nog wel met me, maar meer uit beleefdheid dan echt vriendschappelijk. ik weet nou niet of ik er over moet beginnen en een ruzie riskeren, of het gewoon late gaan, want ik ben er best wel boos over.
en nog iets: die avond voelde ik niks voor die jongen maar nu dit allemaal is gebeurd weet ik het niet meer
:thinking:

Ik denk dat je met je vriendinnen en met die jongen (afzonderlijk) moet praten. Je geeft zelf aan dat het je nogal dwars zit. Ik denk dat, als het echte vriendinnen zijn, je er wel met ze uitkomt.

tnx =]

het is we llullig van hun hoe zij zich nu gedragen, maar je hebt hem eerst gezoend, terwijl je niks voor hem voelde, en toen gevraagd of ze het erg vond, das wel een beetje laat en ongevoelig vind ik dan, dus ze hebben wel het recht ‘raar’ te doen.
Leg uit dat het gewoon een foutje was en ze hiervoor niet kwijt wilt, maar ik snap het gedrag van jouw vriendinnen wel.

er bestaat zoiets als een ongeschreven regel…
ga nooit met de ex van je (beste) vriendin

maja, ik moet eerlijk toegegeven dat ik ook een keer met de ex van een vriendin heb gezoend…
Maar je zal nu vast begrijpen waarom die ongeschreven regel bestaat.

ik keek even op je profiel, en je bent 19,
zijn je vriendinnen dat ook? want ze gedragen zich als 12 jarigen. sorry.
maar ik denk hetzelfde als hierboven

Jha ze zijn iets jonger(geen 12 :d) en soms merk je dat wel