En nu?

‘Ze ziet er wel oke uit als je van perfectie houd
Maar daar hou jij toch niet van?’

En een complimentje erbij!
Negeer die trut…Seriously. En als ze wil vechten, ga dan achter je vriendje staan. Meiden die willen vechten zijn echt lààg. Ik zou niets speciaals doen. Doe gewoon normaal zaterdag. Maar ga wel niet expres je vriendje knuffelen en zoenen voor haar neus want zo gaat ze door het lint.

WOOOW!
Mensen kunnen echt raar zijn, rare reacties geven etc.
Ik zou zaterdag gewoon gaan, als je bang voor haar gaat doen, merkt ze het misschien, kan ze misbruik van gaan maken.
Geef de situatie door aan mensen die er zaterdag ook bij zijn, die kunnen haar een beetje in de gaten houden (dat ze niet opeens agressief gaat doen).

Ze is niet jaloers hoor. Nee echt niet. Hallo zeg, wat een raar kind. Laat haar, reageer niet op haar want dat vindt ze alleen maar leuk. En gewoon lekker gaan zaterdag anders krijg ze precies wat ze wil…

Ik zou haar gewoon negeren, als ze echt zo agressief is als jij zegt kun je haar beter niet nog bozer maken. En zaterdag gewoon gaan, ik weet niet of je vriendje ook gaat, maar als hij gaat beschermt die je wel toch xD. En anders haar gewoon ook daar zoveel mogelijk uit de weg gaan =)

hoe is 't afgelopen? ik wil haar hard slaan jonge wat een stom wijf. ;o

Wat een ZIELIG, BELACHELIJK, JALOERS verliefd kutwijf!
Arg, haat aan zo’n mensen.

Haha, zulke mensen verdienen je aandacht geeneens.
Gewoon vergeten dat gedoe. En als je dr ziet; je weet toch dat jij beter ben dan haar.

wat een loser.

hahaha jeetje, wat erg, gestoord wijf
ik zou d’r echt een knal verkopen
maargoed, hoe is 't afgelopen?