En nu?

Het is uit

wejooooooooooooooo… wat een raar kind O_o ik zou gewoon gaan zaterdag! je moet niet bang zijn voor haar… ik neem aan dat er andere mensen bij zijn? dus als ze agressief is, kan ze je toch moeilijk iets aandoen in het bijzijn van anderen??

misschien een mail sturen of krabbelen waarom ze jou helemaal afkraakt? als ze hem terug wilt, dan is het stomste wat ze kan doen, jou helemaal afkraken…
en anders gewoon helemaal negeren, maar het lijkt me moeilijk om zoiets te negeren xD
en jawel… ze is echt wel jaloers xD

Omg bestaan er echt zulke mensen?
Zou haar gewoon keihard negeren en vragen of je vriendje dat ook wil doen.

Ooh men wat belachelijk zeg!

wtf, als dit echt waar is is het wel heel raar… ik wist ook niet dat zulke mensen bestaan ;p

Jeetje, wat een k*twijf.
Gewoon negeren denk ik, en wees niet bang voor haar.

Oke dit is gewoon raar.
Maar jouw vriendje moet je gewoon beschermen vind ik. En haar duidelijk maken dat ie echt niks meer van dr wil & desnoods verwijderen van Hyves en msn en mobiel, alles!

Ze is echt kinderachtig, niet op reageren. Ze is echt hartstikke jaloers, ookal zegt ze van niet gewoon negeren dat mens en lekker van je vriendje genieten:)

Ik zou niks zeggen. zeg juist tegen je vriend dat hij haar niks moet laten weten. niet terugkrabbelen. Ze geniet ervan als ze ziet dat jullie je druk maken om haar. ze schreeuwt om aandacht. Ze denkt dat ze een jongen kan krijgen door jou te verlagen, maar weet goed je vriend houdt van je en hij wil jou anders was hij bij haar. Laat haar maar stikken in haar jaloezie.

Liefs

Wat een jaloerse zielenpoot.

Wat een raar mens.
Niks terug sturen, zij gaat beetje zielig doen via Hyves. Laat anders je vriend haar dat duidelijk maken en verder ook niet mee bemoeien. Jij hebt namelijk niks verkeerds gedaan. :slightly_smiling_face:

het enige wat ik hier zou doen is haar keeeeeihard uitlachen, waaaat een triest kind.

Waar heeft ze last van zeg? Jeetje.
Wat bestaan er toch moeilijke mensen. Ik zou gewoon lekker gaan zaterdag. Laat je niet overlopen door dat rare kind! Ze snapt volgens mij nog niet hoe de wereld in elkaar zit. (:
HAHA. Sorry. Dat moest even.

Wtf raar mens.
Gewoon negeren ze houdt uiteindelijk vanzelf wel op.

Echt facking hard uitlachen, she’s soooooooo jealous hahaha

maak je niet druk. Beetje grootspraak enzo. Jij hebt nu met die jongen en negeer haar gewoon, wees ook niet geintimideerd.

er zullen altijd idioten op deze aardbol rondlopen, negeer ze :grinning:

nee maar dit meisje hoort gewoon in een gesticht!
wie doet dat nou?

jeetje zeg…

Wow, wat een ziek persoon…
Hoogstwaarschijnlijk is ze gewoon ontzettend jaloers en kan ze er niet mee omgaan dat de jongen waar zij een tijdje mee samen is geweest haar nu niet meer ziet staan en interesse heeft in iemand anders.
Zolang jij en je vriend het er maar over eens zijn dat het écht over is tussen hen twee, gewoon negeren… Als je dit aandacht geeft zal ze dat weer tegen je gebruiken.

omg.

gewoon negeren, en via krabbels kan iedereen wel wat zeggen, maar mssh als je der in het echt ziet is het zo dat ze je niet eens aankijkt.
ze is gewoon jaloers. dat ziet iedereen wel.
als ze zo doorgaat ga dan gewoon een x met je vriendje op der af en hou een goed gesprek met der.

btw, ik vind blauwe ogen & bruin haar juist mooi. (’:

Jezus, die’s gek.
En ongelofelijk jaloers! Als je er maar niets van aantrekt hoor, ze is echt gek zo te horen. Ik zou haar gewoon negeren, laat d’r lekker jaloers zijn! Jij hebt namelijk iets dat zij dus dolgraag wil hebben (;