en nu?

ik heb al anderhalf jaar met mijn vriend en het gaat gewoon heel goed tussen ons, alleen hij had net zijn hyves aan laten staan dus ik zat zo te kijken staat er zo’n berichtje naar een vriend van hem van, ja je nicht is echt lekker echt een leuke meid enzo als ze op je verjaardag is kom ik ook,
wat moet ik hier nu mee?
ik heb hem opgebeld en hij zegt dat het een grapje was

zoek haarhyves op :stuck_out_tongue:
mss is ze wel vet lelijk dan was het echt een grap… en anders issie een lul

Als hij thuis is, zou ik zeggen, lieffie, ik weet dat het niet mag maar en ik vertrouw je echt wel, maar sinds wanneer vind jij ‘naam van nicht’ aantrekkelijk?

Het is Hyves… Hij mag toch best iemand knap vinden als het daar bij blijft?

Kan toch best een grapje zijn? Heb je reden om hem niet te vertrouwen als hij dat zegt?

huh vind hij nou z’n eigen nicht knap?
what’s the problem?

Nee de nicht van zn kameraad.
Triest dat hij dan ook naar dat feest wel eigenlijk, en alleen maar een kwelling voor hem aangezien hij toch niks mag doen.

Ja maar dat hij daarvoor op ‘jacht’ gaat, op een verjaardagsfeestje? Hij heeft al iemand, toch?
En verder kan het idd als een grap bedoeld zijn, ik zou dat meisje haar hyves opzoeken.

hmm ik zou er eens over praten

Tja, als ze vet lelijk is kan ook, dus zoek dat dan uit. Trouwens, hij zegt toch niet ik ben zooo verliefd op je nicht. Hij zegt alleen dat ze knap is:D

Als hij meegaat naar een verjaardag, betekent het niet dat hij op jacht gaat… Het kan toch ook dat hij dat meisje al eventjes kent en zin heeft in een feestje zonder iemand daar te versieren?
Ik vind dat er te snel naar conclusies word gesprongen. Je zit zelf toch ook wel eens tegen een vriendin van, goh, die neef van jou/die jongen die daar loopt is knap?

Als hij meegaat naar een verjaardag, betekent het niet dat hij op jacht gaat.. Het kan toch ook dat hij dat meisje al eventjes kent en zin heeft in een feestje zonder iemand daar te versieren? Ik vind dat er te snel naar conclusies word gesprongen. Je zit zelf toch ook wel eens tegen een vriendin van, goh, die neef van jou/die jongen die daar loopt is knap?

Hij heeft toch gezegd, als zij naar je verjaardag komt ga ik ook! dan doet hij het blijkbaar niet alleen voor het feestje.

maar ik denk dat je er niet te veel achter moet zoeken… misschien was het inderdaad meer als grap bedoelt! als het gewoon goed tussen jullie gaat zou ik je geen zorgen maken!