En nu?

Ik weet dat ik heel fout ben geweest, maar ik heb de hyvesberichten van m’n vriendje gelezen.
Daar stond dus een rij berichten van het meisje dat we samen hebben ontmoet op vakantie en daarin zegt tie dus dat tie haar heel de vakantie leuk heeft gevonden. HIJ WAS MET MIJ OP VAKANTIE. Ook laat tie subtiel merken dat tie dat tegen veel meer meiden heeft gezegd.

Wat moet 'k nu? Ik kan wel janken, man. Jezus. Dat zeg je niet als je al anderhalf jaar 'n vriendin heb.
Stel ik me eigen nou aan, of niet?

ik snap het even niet.

oh wacht ik snap het denk ik…
ga met hem praten?

We waren samen op vakantie gegaan en daar hadden we iemand ontmoet.
Net had ik zijn hyvesberichten gelezen en zegt tie tegen dátzelfde dat tie haar de hele vakantie al leuk heeft gevonden.

En dan? “Hee, ik heb je hyvesberichten gelezen en daar stond in…”

ooh zo nou is hij een beetje een player? Marja praten is het enige wat ik hierover kan zeggen je moet hem er gewoon mee confronteren. Dan krijg je uitleg en dan moet je hem ook vragen of hij gevoelens voor haar heeft of alleen voor jou.

hmm , lastig want hij wordt vast boos als ie weet dat jij dat hebt gelezen,
vraag anders subtiel naar dat meisje, en misschien dan erover praten.

gewoon er over praten!
je stelt je niet aan
want hij hoort dat niet te zeggen als hij met jou heeft

oke dit heb ik ook meegemaakt…
ik vertel je een ding… jdit heb ik ook meegemaakt en vaak ook nog! je stelt je zeker neit aan…
praat met hem… om uitleg… bij mij heeft niet geholpen met mijn vriend te praten want ik ben iemand die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg onzeker is… oke ik vertrouw mijn vriendje wel maar ik heb gewoon rare gedachten…

maar praat met hem.

meis ik wens je sterkte! het komt goed <33333 *HUG*

Ik heb ook zoiets meegemaakt!
En net zoals hierboven zeg ik je: PRATEN! Zorg dat je met hem praat en vertel precies hoe je je voelt en hoe je er over denkt. Zorg dat je het helemaal uitpraat en niet net als ik er maar half overpraten zodat je het over een half jaar weer kan doen. Ik ben er samen uitgekomen met mijn vriend, maar dat heeft wel heel veel tijd, moeite en tranen gekost! Bij mij was het probleem dat het de hele tijd weer omhoog kwam dus ik was er pas na anderhalf jaar overheen!

Maar praten dus!
Sterke!

ik zou toch gaan praten idd

Is wss ook het slimst. Maar dan weet 'k nooit hoe ik erover moet beginnen en hoe ik moet antwoorden op zijn dingen. En dan praat hij dr altijd gauw overheen en dan blijf ik ermee zitten.

Dan begin toch zo of iets dergelijks:

"Ik wil ergens met je over praten zonder dat je er heen begint te praten, want dit kan niet. "

En dan kan je van te voren zeggen dat het je spijt dat je zijn berichten heeft gelezen maar dat je er ECHT uitleg over wilt.

Ik vind het trouwens echt not done van hem hoor! :astonished:

Dit is echt wel NOT DONE zoals LiesONY zegt. Ik zou het zeker aan brengen, so what dat jij zijn hyvesberichten hebt gelezen, hij zal er echt geen punt van hoeven maken als hijzelf de grote fouten aan het uithalen is.

@ LiesONY ;
Jaa, ik denk dat ik dat wel moet gaan doen… Nu nog anderhalf uur wachten totdat tie klaar is met werken…

Hoezo heb jij zijn hyvesberichten gelezen trouwens? Wist je zijn wachtwoord al of zo?

Nouja, je moet zeker even met hem praten… Want als je hiermee blijft zitten, wordt jullie relatie er uiteindelijk sowieso slechter op.

En succes trouwens :wink:

@JustxDreaming;
Ik had 'm een berichtje gestuurd en die wilde ik verwijderen want ik kreeg er spijt van. Maar toen zag ik de berichten van haar. njaa, en dan wordt je nieuwsgierig.
dus ja, ik had zijn wachtwoord.

Dankje.

Als je zijn wachtwoord had, heeft hij je die dus zelf gegeven lijkt mij.
Dus wist hij ook dat de kans er in zat dat jij zoiets zou lezen.
Ik zou het er inderdaad over hebben met hem en als je niet goed weet hoe kan je het ook op papier zetten en hem dat laten lezen, dat deed ik altijd als ik het moeilijk vond om met mijn vriendje ergens over te praten.