en nu?

heiii iedereen…

ik moet eventjes mijn verhal kwijt…

ik heb via internet (ik weet t, verveelde me) een jongen/man leren kennen.
nu heb ik hem op msn en praten we zo ongeveer elke avond met elkaar. meestal ook met webcam enzo dus ik weet wel dat hij er ‘echt’ zit.
Ik kan echt goed met hem praten, zo ongeveer dezelfde humor enzo…
nu wil ik hem eigenlijk wel in het echt zien en hij mij ook. dus hij vroeg of ik bij hem thuis wou komen.

Opzich wil ik dit wel maar ik vind het bestwel eng… heb dat ook al tegen hem gezegt en hij zei ook van ik dwing je niet, je moet het zelf weten…

maar toch ik wil hem eigenlijk wel echt ontmoeten :slightly_smiling_face: maar ik vind om zo ineens bij hem thuis te komen… hmmm ik weet niet

wat vinden jullie?
x-jes

hoe oud ben jij - hoe oud is hij?

Dat was precies wat ik ook wou vragen :’)

ja… ik ook :’)

Zij is 16 staat op haar profiel…

oja… het profiel bekijken kan ook xd. maar ik wil zijn leeftijd ook wel weten.

Als je het doet, zou ik niet bij hem thuis afspreken… In een cafe ofzo, leuk eettentje.

Je kan ook voorstellen dat je een vriendin meeneemt ofzo… Omdat je het eng vindt de eerste keer? Kan hij miss ook een vriend meenemen.

ik heb net hetzelfde gehad
hij vroeg aan mij om af te spreken, maar hij wilde naar mij thuis komen
op die manier voelde dat een tikkeltje meer veilig omdat m’n ouders dan nog in de buurt zijn (moest het mislopen)
maar dat wilde ik nou net niet, dus ik ging naar hem. (:
enja, het is sinds kort m’n vriendje (;

maar ik zou geen vriendin meenemen ofzo, dat werkt net helemaal tegen.
als je met hem wilt afspreken, moeten jullie beide alleen komen…
spreek af in een cafeetje in jouw buurt ofzo
mss voel je je zo toch al een stuk zekerder (;

Ik zou als eerste date, zeker met een jongen van internet, eerst in een openbare plek afspreken!

SPREEK ALSJEBLIEFT NIET BIJ HEM THUIS AF

doe het lekker in het openbaar. hij kan wel helemaal geweldig lijken over het internet, maar dat jij weet hoe hij er uit ziet en denkt te weten hoe hij is betekent nog niet dat hij zo is als jij denkt. hij kan je altijd wat aandoen, iets tegen jouw wil doen en/of misbruik van jou maken, ook al is het een superleuke jongen. neem het zekere voor het onzekere en spreek op een openbare plek af.

Helemaal mee eens!

oh en als je het dan toch doet, zorg dan in ieder geval dat iemand weet dat jij bij hem bent en waar hij dan woont.

jep!

Doe het liever in een cafe ofzo.
Dat is veel veilig voor de eerste x afspreken.

Ja, idd! In het openbaar. Desnoods neem je twee vriendinnen mee die bij je in de buurt blijven, zonder dat hij het weet,

Ga naar een café en laat idd 2 vriendinnen hetzelfde doen alleen dan aan een ander tafeltje, zodat ze je een beetje in de gaten kunnen houden.
En laat je ouders weten waar je bent!

Maar hoe oud is hij dan?

Ik zou inderdaad niet bij hem thuis afspreken. Ga naar een drukke plek (liefst waar ook bekenden zijn), ga bijvoorbeeld ergens op een terrasje zitten. Vertel het ook aan je ouders ja (:

Gewoon op een drukke plek afspreken!
Als er dan wat gebeurt ofzo zijn er mensen in de buurt…
En je kunt voor de zekerheid iemand meenemen, twee vriendinnen ofzo
en die blijven dan bij jullie in de buurt ;p

wat de anderen al zeggen; niet bij hem thuis.

HOE OUD IS IE NOU???

En nooit de eerste keer bij een jongen thuis afspreken. Ik heb ooit eens via via een jongen leren kennen, en hij kwam toen ineens 's avonds langs, om me vervolgens te gaan stalken. Bleek achteraf toch niet zo’n fijne jongen te zijn, had een strafblad waar menig crimineel jaloers op is.

Spreek op een openbare plek af, en neem desnoods een vriendin mee, die erbij blijft of in de buurt blijft. Ga ook niet naar een verlaten plek, maar ergens naartoe waar veel mensen zijn. Pak een terrasje ofzo.